ik vind het gewoon niet leuk meer...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lorena

Berichten: 1234
Geregistreerd: 19-01-05
Woonplaats: Wageningen

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:43

Dat is fijn voor je zeg! Lachen

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:48

123 schreef:
nonixjuh schreef:
heey,
Ze hebben gelijk: het is joun pony, en jij moet weten wat er daarmee gebeurt! laat joun paarrij leven niet door andere afpakken!

eey.. kopop! het komt allemaal wel goed! ga bij je beste vrienden die je vertrouwd en waar je goed mee kan praten eens praten

komop he meissie? ( bokt steund je ook wel.. Knipoog )


ik snapte je pbtje niet helemaal en heb ook geen idee wie jij bent. (jongens zitten ook op bokt hoor Knipoog )

dus bij deze ben ik een hij Haha!

Misschien discrimineren ze wel mannen op je manege Scheve mond .

Clown

Leuk voor je dat je misschien ergens anders heen gaat!

zonnetje2
Berichten: 124
Geregistreerd: 14-02-04

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:00

Hmmm, aardig beroerde mensen als zij zo zitten te harken.

Klinkt misschien raar maar zou het de combi jongen/man- paard zijn?
Als ik (trots) vertel dat mijn zoontje op paardrijden zit dan is het antwoord "oh, doet ie dat al lang?" of "vind hij dat altijd al leuk?" of "daar heb jij hem zeker in gepushed?". met een nasmaak zeg maar.
Had mijn zoon een "zij" geweest dan waren de reacties vast anders.

Jammer dat mensen zo raar op jouw en je doen en laten met je paard reageren en treitergedrag vertonen.
Spelen en leuke dingen doen/lekker kijken naar je paard/kroelen zouden meer mensen moeten doen.
Ga vooral niet je paard verkopen om deze reden, daar krijg je zo'n gigantische spijt van.
Probeer positief te blijven , laat ze maar kletsen hoe moeilijk het ook is en hopelijk vind je een andere stal!
Zonder binnenbak wen je wel aan, geluk van jou met je paard staat daar boven, keep smiling!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:20

Ik vraag mij af of de mensen/kinderen weten hoe erg je onder die opmerkingen lijdt. Ronduit treurig dat daardoor je plezier met je pony helemaal weg is. Laat ze weten hoe verdrietig het je maakt, wedden dat het dan ophoudt. Ik hoop iig dat het voor jou wel weer leuk wordt.

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 05:07

geef me maar hun bok '' addressen'' ...ik regel dit wel ff Tong uitsteken:P
nee geintje...
maare echt zielig van die mensen zeg,hey kom op wees een vent,neem ff een paar van je vrienden mee en als ze ook maar 1 ding zeggen ff lekker een grote mond open trekken,houden ze wel op Knipoog

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:12

Vervelend zeg dat het zo moet lopen. Ik zou gewoon op die stal blijven staan en lekker mijn eigen ding doen. Ik zal in het begin 7 kleuren in mijn broek hebben zitten, maar ik zou er zeker weten wat van zegggen.

Ik heb een stalgenoot die altijd commentaar op mij had. Ik heb toen een keer gezegd: "Als je vindt dat ik het niet goed doe, doe het tussen haakjes op de goede manier, zelf bij je eigen paardje, maar het is en blijft MIJN paard en ik beslis zelf wat ik met haar doe en niet jij.

Nooit meer wat van gehoord. Ik weet wel dat ze over me roddelt, dat moet ze zelf weten, maar ik hoor nooit meer dat ik iets fout doe Haha!

Kom op meisje, trek 1 keertje je mond open en je kunt gewoon lekker blijven waar je staat. En vooral doorgaan waarmee jij en je pony jullie prettig bij voelen Ach gut

123
Berichten: 9
Geregistreerd: 23-02-05

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 15:51

ik heb het al bijna voor mekaar bij die andere stal Ja daar krijgen ze ook hele dagen (als je dat wilt) weidegang en ze hebben er mega grote stallen.
de buitenbak is super en het zijn verder allemaal eigen paarden van degene die daar woont.. er staat verder maar 1 grote merrie van andere mensen maar die komen vrij weinig.

ik ben heel blij Haha!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:55

OK dan!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:18

Inderdaad toch gewoon verhuizen hoor! Netzolang tot je een pleekie naar je zin hebt!

Leo

Berichten: 50182
Geregistreerd: 06-12-02

Re: ik vind het gewoon niet leuk meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:00

Super dat je een nieuwe stal hebt gevonden OK dan!
Hopelijk gaat het hier wel goedkomen Lachen

Ik snap niet wat de mensen van je oude stal te zeuren hadden... Wat is er mis met 'spelen' met je paard? Ik kan er niets meer van zeggen dan dat het juist goed is. Ik speel vaker met mijn pony dan dat ik rijd... (mijn moeder rijdt meestal want ik kom vaak klem met school.. en heb ook m'n lessen op de manege)