lekker weer...ahum, en bagger gereden

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pluutje

lekker weer...ahum, en bagger gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 21:11

vandaag ging ik hayley doen..
lekker weer was het weer..NOT!!
maar oke, ik had er toch zin in en zou lekker gaan rijden(tja, in de regen maar ja, dat moet je er voor over hebben he..)
nou, ik eerst longeren was ze zo duf als ik weet niet wat..
toen erop, vorige keer ging het heel goed dus ik was vol goede moed(is heel verkeerd ik weet het, maar ja...)nou, alles was eng en ze was zoooo irritant echt, zo heb ik haar nog nooi meegemaakt. ze liep wel goed opzich, maar steeds op de lange zijde ging ze ervan door..dus wat doe ik:uitlokken, steeds langs die lange zijde, nou na een tijdje vond ze het wel oke..dus wij verder rijden..ging wel ff goed.
toen was de lange zijde ineens weer heel eng en ging ze er weer vandoor, dus ik zet haar op een volte. wat doet die bicth, ze wil gewoon omhoog komen!!dus ik een schop geven en we gingen weer verder. toen ging ze zich helemaal opkroppen, echt zo van ik loop rond en ga lekker heeel langzaam en vooral heeel opgefokt. dus ik geef been dat ze naar voren moet, reageerd ze niet. ik geef een schop, ging ze naar voren.
en ze bokte ook ineens(toen het wel goed ging..)maar ja, het strekken ging echt geweldig(zo goed dat ik het niet uit kon zitten...) maar ik werd helemaal gek en toen maar besloten te stoppen, ik had toch mijn zin gehad, we waren langs de enge kant gegaan zonder problemen.
dus ik stap naar de stal, begon ze te draven naast me, dus ik hou haar in, doet ze het nog een keer, dus ik hou haar weer in...nou, toen was ze braaf.
echt fijn zo'n dag..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie