gevonden: cap, hoedje, rijbroek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

gevonden: cap, hoedje, rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 12:10

Binnenkort ga ik weer eens starten (was 8 jaar geleden) en ik was me klaar aan het maken om te gaan shoppen. Een rijjasje en een rijrok had ik nog wel ergens hangen maar de rest was ik sinds de verhuizing kwijt. Nou heb je niet zoveel aan een rijrok (lange jas) als je L gaat starten maar dat gewone rijjasje komt natuurlijk prima van pas. Ik bedacht me dat het handig was om het rijjasje nog even te passen. Gelukkig was ik de afgelopen maanden zo'n 8 kg afgevallen anders had ik er nooit ingepast of ik had op zijn minst zo'n opgestopt worstje geleken Knipoog . Omdat het rijjasje goed paste werd ik wel nieuwsgierig of ik mijn rijrok die veel ouder is dan het rijjasje ook nog aan zou kunnen. Op zoek dus... en gevonden. Rijrok gepast en waarempel het was wat aan de strakke kant maar ik kon hem nog aan Cool . En wat nog beter was: daarachter stond een tas met alle andere spullen. Een hoedje, een cap, dressuurblouses, wel 4 plastronnen (zowel wit als creme), plastronspelden, een wit dekje, witte singel en 1 Frusty witte handschoen. Tevens zaten er nog haarnetjes in. Kortom ik ben helemaal klaar op de handschoen na dan. Dit is een zeer goede actie voor mijn bankrekening.

Vorige week ben ik al bezig geweest mijn nieuwe zadelkamer in te richten en ook daarbij was ik verbaasd wat ik allemaal wel niet heb. Zeker 6 paar sporen (met en zonder knop, wieltjes, zwanehals etc), wel 5 stangen, 6 trensen, ontelbaar veel delen van hoofdstellen, tig singels etc. Ik ben begonnen om alles netjes op te hangen zodat ik in 1 oogopslag kan zien wat ik heb zodat ik niet iets nieuw koop wat ik allang zelf heb liggen Pling
Laatst bijgewerkt door astridh op 26-01-02 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 12:17

Ik ben altijd heel slordig met geld,
dus gebeurt het mij nog regelmatig dat ik ergens een honderdje vind.
Hoewel het je eigen geld is voelt het dan net als een kadootje!

Kan me voorstellen dat jij dat nu ook zo gevoeld hebt!
Heerlijk overladen worden.... met je eigen spullen!!!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 16:49

Dat heb ik nou nooit als ik ga opruimen. Nou doe ik dat ook veel te weinig, dus misschien ligt het daaraan. *LOL* Hoofdstellen en beenbeschermers waarvan ik het bestaan niet meer wist kom ik nog wel eens tegen.
Nou even flink doorstarten he, wat die rijrok wil ook wel weer eens in actie komen Haha!

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers