duimen allemaal

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yentl

duimen allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 18:19

jaja er wordt hier wat afgeduimd.
laura (boogie*girl) is zoals jullie mischien weten op zoek naar een paardje. nu heeft ze een leuke gevonden, een slanke haflinger, met brede bles, een ruin van 1.48 laura is al een lange tijd opzoek ik hoop dat het wat is, morgen gaat ze kijken en rijden als het goed is
.
hij heet strawberry's vival
duimen jullie voor haar Knipoog
Laatst bijgewerkt door Yentl op 25-01-02 18:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 18:28

ik duim! Party!!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 18:31

jammer morgenb kunnen mn ouders net dan maar een andere keer
Laatst bijgewerkt door Boogiegirl op 25-01-02 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 18:38

ooo ff veranderen dan Bloos ik duim ook!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 19:08

ikke ook Lachen
*duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim*

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 20:17

THNX THNX THNX!!!!!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 23:47

haha ik ben ook es ergens achtergekomen, hij hete niet strawberrys vival, maar winterberrys vival, haha dom he, wel mooiere naam vind ik aardbei slaat nergens op:P

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 15:44

PlingUIM**DUIM*
IK PlingUIM* MEEE!!!!

profiel btje ge-update

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie