felix weer thuis met 2 nieuwe problemen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 21:08

hij is weer thuis en heeft gelijk weer 2 andere problemen mee genomen.

Hij moet 4 weken !!!!!! rust in de box. Ik zie hier dus al een enorme berg tegen op want hij gaat straks door het lint en vertimmerd de hele box.
Ik heb maar gezegd dat hij maar vaker wat hooi moet hebben.
Met een bal speelt hij niet. iemand nog tips.
Zal ik iets homeopatisch bestellen bij de paardendrogist wat hem rustig houd.

Dan moet hij 2x per dag stappen een kwartier lang. na 2 weken nog 10 minuten longeer lijn erbij en over 4 weken weer terug voor controle.
Okay 1x gaat mij wel lukken maar wie gaat er s'' ochtend mee lopen?

Dan moet hij nog zo snel mogenlijk beslagen worden. Heb dus weer ens het antwoordt apparaat te pakken gehad en maar ingesporken dat ik een spoedgeval heb.
Als ie vanavond niet beld bel ik morgen de kliniek weer, zij hebben een eigen smid die wel patienten doet, dus dat betekent weer terug.(die smid moet ook ergens vandaan komen hoor heeft geen praktijk daar, dus aparte afspraak maken)

de terug reis ging ook niet zoals ik gewild had, bespaar jullie de details maar.

Dan had ik ook nog zo''n gezellige collega die de hele boel liep te verzieken Misselijk Misselijk Misselijk vandaag.
Morgen weer de hele dag planten Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

komt er ooit weer eens een tijd dat ik er weer eens van kan gaan genieten. eerst de stal waar ik stond, dan paard verkopen(ging uiteindelijk wel niet door maar heb er wel 4 maanden van in de stress gezeten), dan instructeurs die het laten afweten en je vervolgens vals beschuldigen en nu weer die kreupele knol.....

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 21:30

Cowgirl schreef:
komt er ooit weer eens een tijd dat ik er weer eens van kan gaan genieten. eerst de stal waar ik stond, dan paard verkopen(ging uiteindelijk wel niet door maar heb er wel 4 maanden van in de stress gezeten), dan instructeurs die het laten afweten en je vervolgens vals beschuldigen en nu weer die kreupele knol.....

Hou op schei uit! Niet zo doemdenken, anders wordt je net zo'n sjaggo doos als ik *LOL* Kijk vooruit, kop op. Doe net alsof je 4 weken verder bent, dan heb je alles al achter de rug! En 4 weken kunnen heel snel gaan Knipoog
Veel sterkte anyway!

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 22:23

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 05:57

Ik ben een jaar bezig (geweest en nog een beetje) met de revalidatie van Jet... en het is zo om. Nu denk ik terug en denk het is al langer dan een jaar. Niet over nadenken gewoon doen dan kan je straks als het mooi weer wordt weer lekker rijden.

En meestal worden paarden ook wel rustiger hoor als ze niet gereden worden en vinden ze het ook wel relaxd een hele dag op stal. Maar dat verschilt natuurlijk per paard.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:26

Jesper moest na zijn peesblessure ook een paar dagen stalrust, en daarna 2x per dag aan de hand stappen. We hadden meteen maar een blik 'muisjes' meegenomen omdat we een heel circus verwachtten, maar het is wonderbaarlijk hoe snel ze zich erbij neerleggen. Ik heb hem uiteindelijk in dat jaar revalideren maar 1 dag op de muisjes gehad, en dat was in de periode dat zijn maatjes het land opgingen en hij moest blijven staan.
Ik wil niet zeggen dat hij nooit uitgebroken is met wandelen hoor, zeker niet, maar ze accepteren het over het algemeen heel erg goed.

SG, je wordt nooit vergeten.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 10:18

ik kan mij voorstellen dat je tegen deze periode opziet. een paard die maar 2x een kwartier uit de box mag, wordt een heel ander paard. ik spreek uit ervaring. mocht het je 's ochtends niet lukken, doe dan 1x een half uur. probeer zelf zo ontspannen mogelijk te blijven. tja ..... paarden houden is prachtig, maar ze kunnen je ook enorme grote zorgen baren als ze wat mankeren. sterkte!

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 19:04

Jasmijn schreef:
We hadden meteen maar een blik 'muisjes' meegenomen omdat we een heel circus verwachtten.

ehh muisjes...?? Verward

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:14

Ja, muisjes. Dat is een benaming voor een soort kalmerings korrels. Vetranquil heet het eigenlijk, maar iedereen noemt het muisjes Haha!

SG, je wordt nooit vergeten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie