lag ik daar bijna in het zand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

lag ik daar bijna in het zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 22:12

rond 2 uur heb ik expensive ff gereden, wat gesprongen sinds een paar weekjes, met mijn nieuwe witte (besmettelijke dus) dekje dat ik gisteren gekregen heb van een vriendin. Lachen
heel lief, en rond 4 uur was ik op de manege omdat boogiegirl les had en ik weer mee ging, toen mocht ik na de les ook even uitstappen op boefje (op itp staan ook foto's) ze had zonder zadel gereden.. dus ff zonder zadel uitstappen en toen ff op goa zo'n klein b pony'tje ook zonder zadel..daar had danny opgereden en toen tilde danny opeens mijn been heel hoog op dat je dus bijna aan de andere kant eraf ligt, ik dus vasthouden en aan die teugel. hij verder duwen...
ik gillen Bloos en toen hield ie op. pff nog een klein duwtje en ik lag in het zand.
net aan.. deed ie ook eerst bij een vriendin ' kom ik geef voetje' en hij duwde verder, lag ze daar in het zand te kijken Haha! hij zegt steeds; volgende keer lig je echt
Tong uitsteken

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 22:14

haha leuke actie;)
op goa hoef je toch geen voetje? Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 22:23

nee nee had k ook niet maar hij kwam gewoon en toen tilde die me been heel hoog op en simone (die vriendin die vorige week dankzij hem in het zand lag te kijken) wel bij zieta