En toen kwam het raam wel heel dicht bij.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

En toen kwam het raam wel heel dicht bij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 13:52

Gister had ik weer les met Renske, en madame liep echt zonder problemen de trailer op Lovers Met gevolg dat we dus veelste vroeg op de plaats van bestemming waren Lachen
daar alles lekker rustig opgezadelt en weer lief dat ze was Lovers daarna wat stappen in de bak, en owee wat was ze gevoelig op het been *LOL* Ze was de les van vorige week dus niet vergeten. Lekker flitsend was en bleef ze Pling

Toen begon de les, weer heeft ze 3/4 gewoon met haar hoofd mogen lopen waar ze wilde, en alleen maar overgangen en schijn overgangen moeten rijden, Toen moest ik haar gaan oppakken, nou eerlijk waar zo geweldig heerlijk in de hand heeft ze nog nooit gelegen. niet zwaar en niet licht, heel fijn de juiste stelling en heel netjes aan de teugel ( dus niet in de houding )
Daarna kwam weer de gallop, en mevrouw dacht dat ze me ff tegen de muur kon lanceren, maar helaas, ik zat dus nog steeds Tong uitsteken daarna kwam de ruit van de kantine, daar knalde ze zowat door heen HET kreng, maar gelukkig had ze zo iets van oeii daar zitten mensen, dus ze knalde met haar eigen benen tegen de muur (* van hout ) eigen schuld.

Het was behoorlijk link wat ze daar deed, dus heeft de instructeur de slpg gepakt Verdrietig maar gelukkig kreeg ik dat ding niet in handen Clown Ik heb daar zo'n hekel aan, hij werd gewoon vast gezet met een knoop, maar wel zo zodat renske wanneer ze wilde met haar hals naar voren kon gaan.
Toen hebben we weer de gallop geprobeert, en weer knalde ze er tussen uit, maar ja ver kon ze niet, want dan hield de slof haar tegen.
Op het laaste werden er balkjes neergelegd en daar bleef ze vrij netjes tussen. Dus een a 2 rondjes netjes gegalopperd slof er af, en lekker uitstappen.
Hebben we haar daar nog lekker in de bak losgegooid, en heeft ze zich heerlijk lopen uitstrijken *LOL* *LOL* En toen weer terug naar huis.

PFFF ik ben heel blij dat ik nu les heb, alleen krijg ik het echt niet op gelost *LOL*
maar de stap en de draf zijn nog noooooit zo heerlijk geweest als gisteren.

groetjes Lara

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 14:04

heeey dat is super zeg! maare nou ze zo braaf de trailer op gaat mag ze dus mee na de volgende rit ja toch??

wanneer ga je starten? nu je eindelijk les hebt gaat het vast heel hard!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 14:44

Volgende rit: moet ik kijken of me vader me wilt brengen *LOL*
En starten: ik weet het niet zodra de gallop goed is. het is nu nog een heel gevecht met de gallop. Denk eind dit zomer seizoen, en anders volgend jaar *LOL*

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 20:35

Haha! Haha! Nimber ze mag zeker mee Knipoog Tong uitsteken , maarre ikke durf niet met die knol in de trailer te rijden Huilen Huilen , moet je zien als je erachter rijdt hoe ze erin staat Frusty Verward .
heb idee lol, kom jij der maar halen dan Schijnheilig Knipoog Haha!