heb heel veel geluk gehad

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kojack

heb heel veel geluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 18:42

he hallo
was net op stal
had kojack gereden en op stal gezet, en zoals gewoonlijk zet ik dan het paard van mijn instructeur in de molen, nou eerst d'r been beschermers om, dus ik zet d'r in het gangpad neer zoals gewoonlijk en doe d'r achter been beschermers om, toen gebeurde het ze sloeg naar achteren, tegen mijn hoofd aan, volgens mij kwam haar kogel tegen de zijkant van mijn hoofd aan.
er stond nog een meisje die zei, gelukkig raakte ze je niet, dus ik zei ja dat deed ze wel
paard ook geschrokken natuurlijk dus ben naar de molen gelopen, paard in de molen gezet, en toen begon het kreeg hoofdpijn en zag alles draaien de tranen liepen over mijn wangen
ze hebben me naar de kantine geholpen en kreeg daar een coldpack
ik zat me te bedenken dat ik zo'n geluk heb gehad, voor hetzelfde geld slaat ze met d'r ijzer tegen mijn hoofd nou volgens mij ben je dan hardstikke dood.
ik ben echt best wel geschrokken en besef me nu weer, nu ik dit typ dat ik vreselijk veel geluk heb gehad
groetjes

wendy1

trap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:47

jeetje dan heb je echt geluk gehad!
Altijd van die onverwachte bewegingen,je denkt ze trapt niet en dan toch
Gelukkig is het goed afgelopen Lachen

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:50

Jeetje je heb echt een beschermengel bij je!!
Wat een geluk dat ie je niet met zijn ijzer trapte! Dan ben je volgens mij dood ja.

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:27

Gelukkig is het goed afgelopen! Party!!
Dan weet je meteen weer dat je altijd op moet letten met dieren! Ik ben ook eens door de gang getrapt door een paard, die schrok van een kat en ik liep toevallig aan de andere kant van het pad langs...toen werd ik ook flink gelanceerd, die hoef heeft twee weken in mijn been gestaan, gelukkig kreeg ze de dag erna pas ijzers...*LOL*
En als ik aan het scheren ben blijf ik ook altijd zoveel mogelijk uit het bereik van de benen. Mijn paard trapt nooit, maar het blijft toch een levend wezen...Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie