Hoi. Ik stel me ff voor.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ada
Berichten: 23
Geregistreerd: 21-02-01
Woonplaats: Brandwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 20:39

Party!! Hoi, ik ben Ada.Op de chat beter bekent als Sultan. Degene die Stef kennen, weten dan al een beetje wie ik ben. Ik ben 30 jaar,rijdt al ongeveer 20 jaar paard en daarvan 13 jaar paardeneigenaar. Sinds 2 jaar geef ik als hobby les op de boerderij van mijn schoonouders. Ik heb vorig jaar een nieuwe bak laten neerzetten die werkelijk kurkdroog blijft. Ik heb momenteel 4 paarden en ponies van mezelf, 2 van mijn schoonmoeder en 4 pensionpaarden waarmee ik werk of les op geef. Ik zorg in principe 7 dagen per week voor al deze paarden en dit is mijn lust en mijn leven. Kwijl Tja, wat moet ik nog meer vertellen. Ik heb een hond. Een Groenendaeler genaamd: Shadow. Dit is niet mijn hond maar mijn kind. Hij is Nederlands Kampioen en heeft al diverse kinderen,waaronder ook in Frankrijk. Thuis heb ik ook nog 3 katten :Tiger, Ceasar en Mickey. Ook dit zijn net kinderen. Verder fok ik ratten. Heb er nu ongeveer 32. Ook nog 3 chinchilla´s en 2 muizen. En ja..... Ik werk ook nog hiernaast. Ik werk in de thuiszorg 5 ochtenden per week en voor de rest ben ik alleen maar met de dieren bezig. Voor mijn eigen huishouden bijna geen tijd, maar mijn man geef daar gelukkig niet zoveel om. We hebben geen kinderen en die willen we ook niet. VEEL TE DRUK. Ik hoop dat jullie nu een beetje een indruk van me hebben en als je iets wilt weten, Vraag het me maar.
OK. Groetjes van Ada plus alle aanhang.
TJUUS

Groetjes van mij en alle dieren.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:41

hi,

welkom op de ergste verslaving allertijden:

BOKT

*LOL*

Party!! Kus, Kim Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:43

leuk! Welkom op bokt!
Drukke bedoening daar bij jouw! Naast al die dieren ook nog eens een baan! Kan me voorstellen dat je dan weinig tijd zal hebben voor kids!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:43

welkom Ada, op bokt.

veel plezier en knuffels aan de beestjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:45

ohw uhm, tis wel zo sociaal om mezelf ook even voor te stellen Schijnheilig !

Ik ben Kim, 16 jaartjes oud, doe nu 4 mavo. Ik rijd al sinds mijn 7e paard. Heb 1 eigen pony. Pinky, hengst, bijna 2, welsh mountain. (zie foto)
[img]../upload/213/pinky&merel2april.jpg[/img]
En nog 2 super lieve verzorgpony's. Marjon(merrie, bijna 9, welsh mountain, mamma van Pinky) en Mysty(merrie, bijna 1, welsh mountain, vol-zusje van pinky). Zie foto:
[img]../upload/213/jon&mys3.JPG[/img]

Veel pelzier op Bokt. xxx
KIm

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Ineke2

Berichten: 33088
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:48

hoi welkom!!

pff wat een dierentuin zeg bij jullie thuis!! *LOL* lijkt me wel heel gezellig! Ik zelf heb 2 honden (Harvey en Stavros, staan in mijn profiel foto's) en een parkiet genaamd Ukkie, die gaat nu beginnen met praten (hij zegt al kusje en doet de hond na!!)

Mijn vorige parkiet Spetter kon echt vanalles zeggen en nadoen en zat altijd bij je op je schouder ect... helaas is die overleden.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ada
Berichten: 23
Geregistreerd: 21-02-01
Woonplaats: Brandwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 20:50

Was ff vergeten de paarden voor te stellen.
Casper: Een zeer lieve maar ondeugende E-pony ruin van bijna 18.
Sultan: Een zeer knuffelige ex-draver (die gewoon kan galopperen) 8 jarige bruine ruin
Ginger : Een vrolijke bruine C-pony merrie van 8 jaar
Fatima: (is niet echt meer van mij,maar zien dit alletwee nog wel) Een lieve, kroelerige vos C-pony merrie van 16
Jaron ( 8, 1.75m), Amber (3,5 1.63) zijn 2 pensionpaarden die ik train. Bambi een bejaarde C-manegepony van 25. Suprise is een gehandicapte fries (9jaar en....schrik niet 1.25m hoog maar) En tenslotte Julliet. Een Fjordje van bijna 3 waar we nu langzaam mee gaan beginnen. OK Groetjes

Groetjes van mij en alle dieren.

Ada
Berichten: 23
Geregistreerd: 21-02-01
Woonplaats: Brandwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 20:52

Mooie foto`s Pinky-Girl

Groetjes van mij en alle dieren.

Ineke2

Berichten: 33088
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:54

wat mankeert er aan Surprise (behalve dat ie zo klein is) dan??

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:56

haay ben Kim
19 uit Apeldoorn heb je wel eens gesproken op de chat heb een Groningerruin die in mei 5 wordt en daar ben ik M1 mee.
Verder werk/help ik bij een fokker van groningerpaarden.
Heb een tijdje zijn paarden gereden toen even niet nu IVM MKZ wel weer en ga tzt met een jonge hengst beginnen.
Nouja we hebben nu 1 veulen en krijgen er nog 3 bij ook hebben we 1 goedgekeurde hengst staan.

Ik ben zelf ook ratjesfan en heb er 5 Lachen

[img]../upload/20/eulen.jpg[/img] eerste veulen van dit jaar

[img]../upload/20/lottie.jpg[/img] en m'n eigen schattie

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:06

Hoi Ada welkom hier op bokt....ik ben Jacqueline en ik ben 29 jaar en ik kom uit Apeldoorn.
Ik heb 3 shets en een fjorden merrie.
Voor meer info moet je maar ff in mijn profiel kijken.

Groetjes van Jacqueline

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:13

Hoi Ada!
Ik ben Dorine, net 34 geworden, kom uit Zevenaar (rechtsboven Arnhem) en ben getrouwd met Peter. Ik heb een verzorgpaard, Pie (pai), donkere koffievos van 1.64 m., en de afgelopen winter was ik begonnen met wedstrijden, maar dat kan nu ff niet Huilen .
Bij Pie staat ook een donkerbruine c-merrie Isa, die al vaak/lang/hevig hoefbevangen is geweest. Sinds kort loopt ze weer stukken beter, niet meer kreupel, er wordt weer op gereden en mee gelongeerd. Hoewel ze niet meer mag springen kan ze nog goed lopen, ook buitenritten enzo.
Bij ons in de buitenbak rijden ook vaak de dartmoors van de buren, en nog twee haflingers. Echt gezellig dus! Tegen de tijd dat ik weer naar de manege mag om te lessen hoop ik dat de verzorgster van Isa ook mag gaan lessen bij de manege. Groetjes, Dorine.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:38

hoi ada ik ben sanderijn,23 jaar en kom uit doetinchem.ik heb een welsh A pony van 3 jaar en ze heet tinkerbell.ik ben haar nu aan het beleren om straks voor de wagen te kunnen.welkom op bokt!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 21:42

heidiho. Nu nog zorgen dat jij ook verslaafd wordt, dan komt het vast wel goed Party!!

Betreft surprise: Suprise is op de boerderij gekomen toen ie 4 was Verward (is ie trouwens al 9 ada?) Zijn achterbenen zijn totaal vergroeit doordat hij is opgegroeit in een kalverkist, met als gevolg dta ie wel in de breedte kon groeien, maar niet in de hoogte. Uitmesten had de eigenaar nooit van gehoord. Toen ie 2 Verward was heeft de DB hem uit de kist moeten zagen, en zijn benen moeten breken om ze in een beetje normale vorm terug te kunnen gipsen.
Nu is hij dus 9, galopeert, springt over de greppels en is verschrikkelijk verwaand/arrogant (hij vind zich zelf namelijk nogal zielig).
Nee, mijn type paard is het niet, maarja. Wat wel leuk is, dat ie een snor heeft!!!!!!!!
Verder ken ik ada omdat Erna, mijn ex-verzorgpony van Sjaan was, wat weer ada's schoonmoeder is, waar ada nu haar paarden heeft staan (snappie Verward ) Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 22:17

BAMBI!!!! Is dat mijn Bambi:[img]../upload/34/bambi_2.jpg[/img]

(Dit was in 1983)

Het moet haast wel mijn Bambi zijn want Bamsje staat nu bij iemand die ook een gehandicapte Fries had.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-18 22:19 ]</font>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 22:35

jaaaaaaaaaaaaa
dat is idd bambi!!!!!!!!
Is ada helemaal vergeten
Bambi, bruine new forrest Verward merrie van 25 Verward jaar
Pensionpony

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 22:55

Ahh, dit wereldje is wel heel klien Pling

Bamsebams Lovers

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 23:01

nou, door alle prive berichten heb je inmiddels wel begrepen dat het heel goed met haar gaat.
Zal ff een fotootje scannen van hoe ze nu is (als ik hem kan vinden hoor, moment)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 23:07

Dat zou ik wel koel vinden, een foto van haar nu. Ik heb haar voor het laatst gezien op de dag dat ze naar Ada ging.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 23:24

ok, hier komen ada's knollies:

Casper:
[img]../upload/4/casper.jpg[/img]

Ada op Sultan (sorry, beetje vage foto) :
[img]../upload/4/ada_op_sul.jpg[/img]

Ginger:
[img]../upload/4/ginger.jpg[/img]

Fatima (faatje Kwijl ) :
[img]../upload/4/faatje.jpg[/img]
Was mijn bijrijpony voor ze naar ada ging.

Grote vriendelijke reus, Jaron:
[img]../upload/4/jaron.jpg[/img]

Juliëtte:
[img]../upload/4/juul.jpg[/img]

Shadow onder sultan *LOL*
[img]../upload/4/shadow_en_sul.jpg[/img]

Juul en Suprise
[img]../upload/4/juul_en_sup.jpg[/img]

En dan als laatste, speciaal voor katrien:
BAMBI
[img]../upload/4/bambi.jpg[/img]

Zal binnekort wat mooiere foto;s maken

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-04-18 23:27 ]</font>

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 23:26

Hoi Ada! Wat leuk, een naamgenoot op Bokt!
Gezellige beestenboel lijkt het me wel bij jou.
Ik ben dus Ada, 39 jaar en ik heb een "half" paard, Warda genaamd. Nou ja, de rest kun je lezen en zien in mijn profiel.
Veel Boktplezier toegewenst! Party!! Party!! Party!!

Groetjes, Ada Cool

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 23:30

owh, bambi stond wel in het verhaaltje van ada, oeps, sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 23:36

Dat is dus onmiskenbaar Bambi! Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-04-19 07:56 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 07:46

Hoi Ada, leuk dat je er nu ook bent; ik had al veel van je gehoord (en je knollies uiteraard!). Niks dan goeds hoor! Je hebt een goede promotor aan Stef; die maakt wel reclame voor je!
Als ik binnenkort ga parttimen ga ik een dagje naar Stef en dan hoop ik jou en je dierentuin ook irl te kunnen zien!

Oh ja, ik ben 30, heb een Fjord waarmee ik dressuur, spring, western en buiten rij en verder nog drie katten en een konijntje. Hihi, en een vent van 31 met een KWPN-ruin waarmee hij western rijdt, maar dat zie je later in het jaar nog wel.

Groetjes en tot Bokt!

Sonja

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 08:35

welkom hier!!! ik ben Maaike, 17 jaar en kom uit apeldoorn, heb een zooi verz pony's, als je meer over ze wilt weten moet je maar in mn profiel kijken, daar staan ook foto's!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Coline28 en 135 bezoekers