Sefja is zielig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Sefja is zielig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 12:34

Gisteren weer naar Sefja geweest. Ze staat nu 5 dagen op stal en heeft nog wel wat weekjes te gaan. Zie ook : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=38240
Ik had een speelappel voor haar gekocht. Die vond ze wel leuk. Toen heb ik haar gepoetst en TTeam massage gegeven. Ze was bloedchagerijnig en kon zich maar moeilijk ontspannen. Gelukkig ging het na een tijdje beter. Ik vind het zo hartverscheurend mijn paardje zo ongelukkig te zien. Misschien wil iemand haar wat Reiki op afstand (of in het echt natuurlijk) geven

Afbeelding
Hier nog blij in de wei....

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 15:06

Wat naar om aan te zien dat je paardje zich zo slecht voelt he. Maar het is niet anders, het moet. Als ze over een tijdje weer goed is, is dit alleen nog een nare herinnering.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 22:24

mooi klote voor haar Boos!

maar gelukkig is het maar tijdelijk.
( je hebt ook ijslanders die heel hun leven op stal staan en er ook niets aan vinden)

aagghh maar je arme meisje is best wel een beetje zielig ja . ja moet haar maar lekker verwennen.

hoe lang moet ze nou op stal blijven??

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 23:23

Misschien heb je ook wat aan 'handboek voor paarden acupressuur'
als je daarmee aan de gang gaat ben je al snel een uur bezig en kan kalmerend en sederend werken...

Je hart breekt als je paardje zich niet goed voelt.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 21:32

Ze moet in ieder geval nog 4 weken op stal staan. Dan worden er opnieuw foto's gemaakt. Als de foto's de goede kant op gaan daarna nog 2-4 weken op stal maar misschien ook wel paddock of een klein stukje wei. Zo niet moet ze waarschijnlijk geopereerd en dan weet ik het helemaal niet meer. Volgens de dierenarts is er 70-80% kans dat het op deze manier zonder operatie geneest.

Orri, hoe kom je aan dat handboek? Kun je dat bestellen? Weet je het ISBN nummer?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:36

dimmelim schreef:
ISBN nummer?


Mediaboek heeft hem, ik hebbum ooit bij Van Schie gekocht ISBN 90-5439-082-4 (het is wel een "complex" boek m.i.)

Sterkte met Sef!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:16

Arme Sefja, ik vind het echt heel k*t voor haar.
Ik moet er niet aan denken dat Tindra zo lang stil zou moeten staan. Volgens mij zou zij dan de hele stal afbreken.
Heel veel sterkte ermee....