ik voel me zo klote..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

ik voel me zo klote..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 18:48

ik ben vandaag dus wezen kijken naar dat verzorgpaard. ik helemaa; gelukkig want eindelijk zou ik hem zien.. staan we daar bij dat beest, zegt die vrouw dat ze hem misschien wegGEEFT!! omdat hij een jaar heeft stilgestaan... en dat had ze net iets eerder afgesproken..
het is nog niet 100% zeker. maar ik ben zo bang dat het niet door gaat. woensdag moet ik erover bellen maar dat doe ik zeker dinsdag al!! ik denk niet dat ik de komende dagen goed met mijn hoofd bij de les kan houden enzo Verdrietig

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Superamanda

Berichten: 61
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 18:52

aij das wat minder.
Maar als het wel doorgaat dan krijg jij hem Verward
Of heb ik het verhaaltje niet zo goed begrepen???
Gewoon je koppie op nul houden en hopen dat het paardje wel krijgt! (als ik het goed heb begrepen Knipoog )
Groetjes van Kirsten

Gun je paard meer dan alleen het wedstrijd terrein en je eigen bak. Maak eens een buitenrit en waai lekker uit!!! Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 22:33

appelflap man. kan niemand ff wat aardigs zeggen. zit al bijna de hele avond te janken, maar nee hoor wat kan jullie dat nou schelen. gatverdamme het lijkt net of alles tegenwerk.. Verdrietig

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:36

Ah wat poedersuiker voor je zeg...
Ik hoop natuurlijk dat het niet doorgaat, en jij haar dus lekker kan gaan verzorgen.
Maar aan de andere kant, er zijn zooooveel paarden, je vind dan vast wel een ander leuk paard!! Knipoog
Kop op he? Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:39

ah kop op!! nog even wachten en dan heb je een nieuw verzorgpaardje moet je maar vanuit gaan

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:39

macario schreef:
appelflap man. kan niemand ff wat aardigs zeggen. zit al bijna de hele avond te janken, maar nee hoor wat kan jullie dat nou schelen. gatverdamme het lijkt net of alles tegenwerk.. Verdrietig


Nou zeg, doe eens even normaal Frusty . Niet iedereen hier voelt zich geroepen om iets te zeggen, ik wel totdat ik je 2de reactie had gelezen...
Grow up Lips are sealed .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 16:32

jah sorry....
ik heb vandaag ook op school lopen janken enzo want er was ook nog iets met een vriendin.. ik kan gewoon ff nerges tegen. ik jank nooit op school.. zit ik vandaag zo bij beeldende vorming...
echt poedersuiker gewoon. en NEE zoveel paarden zijn er niet om te verzorgen. ben echt al een paar jaar op zoek..
*hoop* *hoop* *smeek* *smeek* *duim* *duim*
hopen dat het toch doorgaat Huilen Verdrietig Scheve mond\ Boos! Frusty

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 17:00

nou uhh.. ik woon in nijmegen en ALS ie weg gaat gaat ie naar de veluwe.. hij heeft GRR een jaar stil gestaan!! als ik een maandje eerder was geweest was het helemaal niet aan de orde geweest. ik ben zwaar bang om te bellen en dat ik dan hoor: hij is weg...
ik was gelijk helemaal verliefd.... hij heet BORIS.. echt een naam voor dat beestje. redelijk groot maar dat zie je niet door zijn enorme grasbuik Haha! oh I Lovers hem nu gewoon al

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:50

Gewoon bellen, niet geschoten is altijd mis! En denk niet te zwaar over jezelf, je moet het zo zien: jij biedt je aan om een paard te verzorgen, als ze dat weigeren weten ze niet wat ze missen Knipoog .
Kijk eens op http://www.marktplaats.nl bij verzorgers. Daar staan heel veel advertenties van mensen die verzorgers/bijrijders zoeken en je kunt er zelf ook een plaatsen dat je op zoek bent naar een leuk verzorgpaard bij jou in de buurt.
Succes Lachen .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 16:57

I'm nog steeds VERRRRRRRRRRRRRRY in Lovers Lovers Lovers Lovers
ik mag hem 3 maanden verzorgen!!!! zie het bericht: ....over BORISSS
Haha!:D:D:D

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 bezoekers