Mijn droom kwam bijna echt uit...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Mijn droom kwam bijna echt uit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 20:48

Ha mensen!

Een paar hier weten dat Skippy mijn verzorgpony is geweest, ze is vorig jaar verkocht naar Texel Verdrietig l( Verdrietig En ik heb vannacht toch zo'n vage droom gehad:

Ik zat op een hele strenge kostschool bij allemaal paardenmensen, en iedereen had ook zijn eigen paard/pony daar staan. Mijn pony was Skippy (was t maar waar!!). En op een gegeven moment brak er een hele besmettelijke ziekte uit die alleen paarden trof. Alleen die besmettelijke ziekte was longkanker ( Verward ) en ze gingen bij alle pony's bloed prikken en dan testen op longkanker (ik weet nie eens of da kan, maar da was in ieder geval zo in mijn droom). En toen de uitslagen kwamen... er waren 2 pony's besmet... een pony van een jongetje was besmet (ik weet niet wie het was) en Skippy... Ik heb keihard liggen janken en schreeuwen (in mijn droom dan, ik weet nie of ik ook lag te schreeuwen in t echt). En toen werd ik wakker...

En toen dacht ik:" O nee, er is iets met Skippy". Maar ja, het was 3 uur 's nachts, dus ik kon ook moeilijk gaan bellen... Maar ik kon echt niet meer verder slapen, ik heb me echt kei-erg druk zitte maken. En omdat ik weinig had geslapen, barstte ik echt van de koppijn. Toen kwam mijn mammie naar boven om 7uur, ze dacht dat ik me verslapen had. Maar toen ik haar heel lief aankeek en ik zei dat ik keiveel koppijn had, mocht ik gelukkig een dagje thuis blijven. Maar ik dacht nog steeds dat er iets met Skippy was. Maar ik moest wachten tot 4 uur (dan is het meisje waar ze nu van is pas uit en ik wist ook niet hoe laat ze er 's ochtends uit moet) Dus ik de hele dag zitten piekeren, maar 's middags ben ik toch maar vooruit gaan werken voor school. En toen het bijna half 4 was, ging de telefoon.... Ik keek op de nummermelder, het was hun nummer! Dus ik dacht al:"o neeeeeee" Dus ik nam op... en toen vertelde ze dat er inderdaad iets met Skippy was gebeurd. Maar gelukkig is het niet erg, ze loopt alleen een klein beetje kreupel...ze had een vage sprong gemaakt en was verkeerd terecht gekomen... Het is gelukkig niet erg, maar ik vind het toch raar... ik voelde gewoon al dat er iets met haar gebeurd was, hebben jullie dat ook weleens???

xxxSanne

Miran

Berichten: 4456
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:21

Ik had pas iets stoms, wel wat anders, maar heel raar. Ik had gedroomd dat Sheril, mijn paard, onder de vlooien zat, maar toen ik wakker werd had ik wel meteen zoiets van: het is maar een droom. Zaten we koffie te drinken, ontdekt mijn vriend bij onze kat een vol, terwijl die zelden vlooien heeft en die dag en de dagen ervoor ook niet buiten was geweest. Heel stom dus.

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:46

ik had een paar dagen geleden ook wat.het was geen droom.ik heb een grote foto en een schilderij(door m'n oma geschilderd)van m'n paard ik ben pas verhuist en m'n vader ging ze op hangen met nog wat andere foto,s van paarden.eerst liet hij de foto van m'n paard vallen,glas kapot en een stukje foto,toen hing hij het schilderij op viel die met schroef en al uit de muur,lijst kapot Verward .ik had gelijk een raar gevoel dat het een teken was dat er met hem iets zou gebeuren.gelukkig is ernog niks gebeurd maar ik ben er nog niet gerust op.


groetjes

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 09:10

Gek is dat toch he?
Dat je er zo van overtuigd bent dat er iets ergs is gebeurd omdat je erover gedroomd heb. Gelukkig valt het voor Skippy mee, maar je hebt dus blijkbaar een bijzondere band met dat paardje omdat je voelde dat er iets mis was.
Jaja, dit bewijst maar weer eens...er is meer tussen hemel en
(p)aarden. Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:54

wel heel toevallig ja, zo heb ik een keer gedroomd dat al mijn tanden los zaten, ik had toen net een beugel en toen ik wakker werd dacht ik echt dat mijn tanden los zaten (voelde ook nog zo).