Waldo is nog steeds niet helemaal happy....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laura

Waldo is nog steeds niet helemaal happy....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 14:31

en ik ook niet. Ik vind het echt mateloos vervelend dat hij zo chagerijnig naar andere paarden doet; deed ie echt noooooit. Hij staat in z'n box aan de deur te bijten, deed ie ook nooit. Aansingelen = happen, voorheen ook nooit. Snap gewoon niet waar het vandaan komt! Hij zit wel weer wat beter in z'n vel, ik heb hem zo'n vitaminespuit gegeven, en daar is ie wel door opgenapt qua glans enzo. Maar verder... Ik heb nu gelukkig twee weken vrij dus ik ben van plan om lekker overdag naar stal te gaan en maar veel buiten te rijden en hem in het weiland te zetten. Misschien dat ie daar wat happier van wordt?

Verward Af en toe kan je van paarden ook echt geen hoogte krijgen he... kon ie maar praten, dan wist ik wat er mankeert... Frusty

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie