Grrr...|o

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Grrr...|o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 19:25

Vandaag heb ik Levi weer samen met Shadow losgegooid, tot nu toe ging het samen altijd goed. Ja je leest het goed tot NU toe...

Nadat ik ze samen in de bak had gezet, ging ik 5 seconden even uit het zicht weg om een longeerzweep te pakken en jahoor toen ik Levi weer in beeld had stond ie aan de andere kant van het hek op de dijk te grazen Frusty Boos!

Ik met moeite over het hek heen geklauterd nadat ik het halstertouw had gepakt. (Jan was er ook, die kwam eens kijken, maar deed verder geen moeite om mij te helpen *grom*)

En met lieve woordjes kreeg ik Levi gelukkig te pakken. Daarna de dijk aflopen natuurlijk, dat was een hele toer, want Shadow was in de bak aan het heen en weer rennen en Levi wilde meedoen Clown

Kwam ik op de weg, was er een auto achter mij die gelukkig stopte, jahoor toen kreeg ik het bewijs dat Levi nog echt een kleuter is want hij stond opeens stijl op zijn achterbenen *Help*
Ik riep heel boos LEVI en pfieuw daarna was hij weer braaf Verward

Daarna hem maar vastgezet op de poetsplaats en zijn stal uitgemest, en hem maar eens compleet genegeert...
Toen hij weer een schone stal had, hem weer bij Shadow gegooid (want tja hij had nog maar een kwartier losgestaan en in mijn eentje wandelen doe ik liever nog niet, ookal is ie nog zo braaf, ik sta niet zo stevig en pas als ik hem goed ken ga ik ook alleen wandelen.) en dit keer had ik de longeerzweep al en maar goed opletten of hij niet weer zou springen hihi...gelukkig niet hoor, 1x is wel genoeg voor 1 dag.

pff gelukkig heb ik zeer waarschijnlijk per 1 februari iets anders gevonden.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 19:34

staat hij nu bij shadow dan? en kan je zeker nietvanaf die dijk zo weer in de bak..
tjee wat lomp zeg (dat ie sprong) Frusty dan weet je dat ook weer..

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 19:42

Ja hij staat bij Shadow op stal...maar hopelijk niet voor lang meer (niets tegen Shadow hoor)

Nee je kunt niet vanaf de dijk weer de bak terug in, want dan moet hij nog een keer springen en ikke ook hihi...
maar hij heeft al een keer eerder gesprongen, maar toen was hij alleen in de bak...toen was hij heel erg in paniek en rende ook nog door het schrikdraad heen ect...gelukkig mankeerde hij niets. Nu was hij niet in paniek stond rustig te grazen Extreme duivel en hij mankeerde gelukkig ook weer niets.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 23:29

jeeeeeezus ien!!!! alweeer!!!!

nou meid hopelijk kan die snel naar dat andere landje toe want zo gebeuren er nog eens ongelukken

wat zei jan??
zeker iets van ja maar , bla bla en zo

nou uuuh ben erg geschrokken eigelijk....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 23:54

Ik hoop voor je dat het vanaf 1 feb weer helemaal toppie gaat Lachen
Succes ermee en ik kom binnenkort echt nog een keertje kijken Lachen

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 20:00

kvika schreef:
wat zei jan??
zeker iets van ja maar , bla bla en zo


Jan zei niets en deed ook niets...net een pottekijker met dovenmansoren Boos!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:02

Ik zie het al het is een klein DRAAKJE.

Leuk,maar kan ook wel eens vervelend zijn.