Vandaag van Bassie gevallen

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ineke2

Vandaag van Bassie gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 17:45

Vandaag ging mijn vriendin voor de verandering ook weer eens in onze les meerijden, er zat iets niet goed aan mijn cap en toen zei ze nog: " joh jij valt toch niet van Bassie af, die is zo lief." Uiteindelijk zat mijn cap goed en begon de les. Eerste keer galop ging goed, hij was wel fris en met aanspringen spurte hij al een keer weg, dus ik maar extra opletten.

Met van hand veranderen gebeurde het, degene achter mij spurte weg (de hele les was trouwens aan het kloten de paarden waren een beetje fris Schijnheilig ) en Bassie ging maar meedoen hihi, ik kreeg hem jammergenoeg niet terug en ondertussen gaf Bassie een schop naar een ander paard Boos! toen gingen we nog een bocht door en gaf hij een knetterhoge bok, tja toen lag ik eraf haha... (ander meisje viel er trouwens tegelijkertijd ook af Clown ) gelukkig heb ik niks bezeert, al was ik wel een beetje duizelig, viel namelijk op mijn hoofd. Ik weer opgestapt (paard mankeerde gelukkig ook niets) en maar ff stappen, terwijl de rest nog even ging galoperen, daarna nog wel even gedraaft, maar galoperen komt volgende week wel weer Haha!

Daarna gingen mijn vriendin en ik nog naar Levi! Met hem hebben we een uur gewandeld, hij was superbraaf! Als hij iets eng vind gaat hij stokstijf stilstaan en snuivend kijken hihi, daarna is het niet meer eng en loopt ie er gewoon langs Cool
Wapperende vlaggen vond hij trouwens wel heel erg eng, hij rekte zich naar achteren helemaal uit (echt grappig!) en dan maar kijken haha, na een tijdje tegen hem gepraat te hebben ging hij er toch maar langs al was het dribbelend maar dat maakt niet uit. De eerste keer het stoepje op ging trouwens met een megajump *LOL* daarna deed ie het braaf normaal, hij had door dat stoeprandjes niet bijten Clown

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

kvika

hihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 18:37

oei oei ien.. van bassie afgevallen... da´s niet zo mooi maar gelukkig hebbie niets.

en levi heeft je dag vast wel weer goed gemaakt de held Haha!
het is toch zoo een coole kikker Party!!
echt het ijslandse he !!! hihi (macliza is trots op haar lieverlings ras)

nou groetjes...

tja....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie