Gemeet met Jasmijn en Jura

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Gemeet met Jasmijn en Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 18:44

Vandaag is Jasmijn naar mij toegekomen. Helaas kwam ze net te laat om nog een stukje training van Max te zien. Toen ze aankwam stond Max heerlijk te ontspannen onder het solarium. Na hem op stal gezet te hebben zijn we nog even thuis langs geweest om de stallen, Jet en Magic te showen (en Pim, mijn lieve echtgenoot niet te vergeten Haha! ). Daarna op weg naar Maartje. Toen we bij de stallen aankwamen was maartje al bezig razinda op te zadelen. We hadden natuurlijk al op bokt gelezen hoe het vrijdag met het longeren was afgelopen (razinda achterover geklapt). We waren dus op het ergste voorbereid. Maar razinda heeft zich super gedragen. Maartje stapte er zo op (met cappie) en dat superpaard stapte netjes in de rondte. Voor haar 3.5 jaar is ze al best ver, netjes afgebogen, stappen, draven en galopperen. Klaar voor het B proefje dus.
Daarna heeft Maartje nog op jur gereden. Ze had ons voorbereid op een halve rodeo maar helaas voor ons toeschouwers heeft ook jur zich gedragen. Door de lessen van antoine de bodt toe te passen gaat jur hartstikke goed lopen, heel tevreden, lekker door het lijf, achterbeentjes eronder en geen pas onregelmatig, echt een lekker paardje.

Ik hoop de volgende keer Jasmijn te kunnen zien rijden, gelukkig is het niet zo ver bij ons vandaan dus dat is te regelen en wellicht starten we op dezelfde wedstrijd, ik start L en Jasmijn Z dus daar zal wel veel tijd tussen zitten, genoeg om eerst mijn paardje te verzorgen en dan naar haar gaan kijken Haha!

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 19:00

Ja was erg gezellig. Jammer dat ik te laat was om jou nog te zien rijden, maar dat ga ik zeker nog een keer goed maken!!
Ik vond het ook heel leuk om de andere paarden van Astrid te zien. (Nou ja paard en Shet Haha! ) En Pim natuurlijk niet te vergeten *LOL*
Zowel Razinda als Jur liepen echt lekker. Zeker Jur zag je heel erg opknappen tijdens het rijden. Wel jammer dat de beloofde bok partijen uitbleven Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:16

Zo hehe eindelijk thuis na een lange paardendag (om 9 uur begonnen). De lessen gingen echt super!! Alleen Razin was een beetje tegen mijn been omdat ze hengstig is. Maar ze gedroeg zicht super! Jur ging helemaal fijn. In het begin voelde ik me een complete beginner, ik was ongeduldig en vond het erg moeilijk. Maar na een tijdje ging het al veel beter en ik heb nu meer inzicht in de methode (Antoine de Bodt) want Astrid heeft daar al meer ervaring mee. Aan het einde van de les voelde Jur zooo fijn aan! Helemaal ontspannen. Heb echt heerlijk gereden, hartstikke bedankt Astrid en ik vond het erg leuk dat jij er ook was Jasmijn. Binnenkort spreken we weer wat af zodat ik jullie kan zien rijden! Lachen

Sorry dat jullie geen bokpartijen hebben gezien! }>

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 01:35

Hee allemaal, klinkt als een gezellige meeting! Maartje, wanneer kom je nou mijn Jurres eens bewonderen??? Begin april kom je zeker hoor!!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ChelseaAyLee, Dido2316, herous, josien_m_, pandour4evuh, Raamzicht, Saartjuh_b, YvonneV en 97 bezoekers