whahaha wat heb ik gelachen gister!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

whahaha wat heb ik gelachen gister!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 13:18

ow ow.. ik ging met een vriendin een buitenritje maken... Maar haar vz paardje wordt als hij mazzel heeft 3 keer per week gereden en komt vor e rest zijn stal niet uit.. En ja dan wordt het paardje natuurlijk wat fris!!!
Ik zelf ben al een maand of 2 rustoig aan het rijden wegens gezondheidsproblemen van me paardje.. Mara nu gaat het wel weer redelijk goed en meneer werd wat frissig van het saaie stapen... Dus: even een kort galopje.. Maar een kort galopje eindigde op de weg en mijn vriendin vond het denk iik niet zo leuk...
tweede galopje werden de paarden opgefokter en ik merkte dat fred het heerlijk vond dus nog een laatste galopje... Hmm dat was er een te veel... Voor lucky dan.. (pony van vriednin) ze kreeg hem amper terrug en ging vij hard... Nou.. de tranene stonden in haar ogen!! Whahah ik had het bijna niet meer... (heb uit respect niet gelachen hoor, maar inwendig???)

kijk het klinkt hard, maar dat meisje komt er nu einedleijk eens achter dat ze iets meer met die pony moet gaan doen.. Dagenlang staat hij op stal en ze vindt dat de normaalste zaak van de wereld... Wij zorgen door de weeks voor hem maar dat wordt ons niet in dank afgenomen.. Toien hebben wij belsoten dat we dan mara nix meer met hem doen.. EN ja dan wordt hij wat frissig!!!

ewhahaahahah ze heeft hopelijk eindelijk eens door dat ze dat dus niet kan maken bij die pony!!! Haha!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:48

Had ze maar naar d'r paard omgekeken, sukkel heb je ook een paard *LOL* *LOL* En dan kijk je er niet eens naar om! Heeft ze misschien er aan gedacht om het te verkopen/leasen of een verzorger te zoeken???
Net goed Knipoog wel lachu maar zij moet nadenken met d'r kop Frusty Frusty Wat gaat ze nou doen met het paard???

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 20:57

nee het is een vz paard.. maar ipv van vz paard zien hun het als een paard waar ze op kunnen rijden...