nou is queen weer kreupel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

nou is queen weer kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 23:16

nou zoals de titel hetal zegt queen is nu dus weer lv kreupel.... ik weet het ook allemaal niet meer... heb 15 minueten gestapt en ben er toen weer af gegaan... in de linkerwending zette ze het been er haast niet meer bij... maandag komt de smid hoop dat hij iets kan vinden anders krjg ik van mijn instructeur een nummer van een amerikaanse hoefsmid die net een andere kijk heeft op de stand van de hoeven... aangezien queen hele rge platvoeten heeft en die 2- lips voor niet echt heel goed helpt.... en anders moet ik foto's laten maken... voor dat laatste ben ik heel bang dat het iets ergs is... Verdrietig

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:20

o wat poedersuiker voor je!!!!! Boos! Verdrietig ik hoop dat je geen foto's hoeft te maken en dat alles snel goed komt Verdrietig
groetjes monica

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:38

Nou, ik heb je al sterkte gewensd, maar doe het nog een keer. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer beter met d'r gaat!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 01:51

Ingrid, misschien kan ik je een beetje op beuren: Het paard van mijn vriendin is ook zo´n "kreupelheidskandidaat" ; zij is laatst helemaal naar München (toch zo´n 120 km verderop) gereden om foto´s te laten maken van Helania´s benen. (Natuurlijk ook met kramp in d´r maag en pijn in d´r buik!). De foto´s waren in orde, wel hebben ze wat aan de pezen ontdekt. Ze heeft toen een "Schmerz therapie" gekregen (ik weet niet hoe je dat in het Ned. noemt; "pijn-therapie" Verward , is iig wat medicamenteus!) en de DA heeft voor haar een trainingsplan opgesteld. Op het moment gaat het heel goed met Helania: ze heeft al sinds een half jaar geen problemen meer Pling ! Als je al een tijdje aan het modderen bent met je paardje, zou ik haar toch maar eens laten röntgen, niet dat je d´r anders echt kapot rijdt op d´r benen!!!! Sterkte!