Andere sporen geprobeerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Andere sporen geprobeerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 09:49

Ik gebruik voor Barb normaal een stomp spoortje van 2 cm. Maar met wijken in stap luistert hij goed maar in draf als hij een middelvinger had gaf hij die mij. Extreme duivel Alleen als ik hem echt een flinke schop gaf luisterde hij wel. Maar elke keer was het hetzelfde liedje. Ik had het hierover gehad met mijn instructrice die zei probeer mijn wielspoortjes maar eens hele stompe en vaak is het geluid dat die spoortjes maken al genoeg.

Dus ik gisteren wielspoortjes omgedaan. Mijn moeder had hem eerst gereden en toen ik erop. Ik kan goed mijn benen stil houden dus gebruikte de sporen alleen als het nodig mocht zijn. Hij werd na eventjes gereden te hebben een partij heet en begon met toch te lopen. Wauw! Hij was het niet eens met de sporen die ik niet gebruikte. Haha! Lekker verzameld. Dan wordt hij zo mooi als hij zich druk maakt. Het wijken ging super ik hoefde maar te zeggen hoe en hij deed het. Geweldig toch dat ik ze amper hoefde te gebruiken en Barb super liep. Dit wordt dus mijn nieuwste aankoop.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 18:49

cool hoor! fijn dat hij zo goed ging. pas je wel op dat hij er niet aan gaan wennen? Knipoog