gevallen met mijn fries tijdens een buitenrit

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

shari&yerke

gevallen met mijn fries tijdens een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 20:20

hoi mensen
ik had zaterdag iets heel vervelends met mijn fries yerke meegemaakt Boos! het was een miezerige dag maar ik wilde toch buitenrijden. We hadden de hele week getraint en ik was wel toe aan een buitenrit.
Mijn vriendin sylvana en haar fjord kwieby wouden wel mee.
wij naar buiten naar het streekbos over de grindpaadjes te draven schiet er een hond uit de bosjes yerke schrikt en vliegt een meter opzij naast het paadje maar daar was het blubberig je raad het al hij glijd uit en valt om op zijn zij en ik leg ernaast hij stond op en rende (gelukkig naar sylvana en kwieby haar fjord sylvana pakt yerke en ik steeg weer op hij en ik waren niet gewond alles was wel vies Huilen maar daar is een wasmachine voor. toen kwam ik erachter dat mijn mobiel tijdens de val uit mijn zak is gevallen k*t toen ik op de terugweg er langs fietste lag hij er niet meer nou ik had echt een pechdag xxxxxxx shari en haar fries yerke

mzzl xx shari en yerke

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:51

Wat eng is dat toch altijd, dat vallen.
Helemaal als je met paard en al valt!!
Gelukkig zijn jullie er beiden goed vanaf gekomen.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 21:43

Hey Shari das echt balen!!
Gelukkig maar dat jullie niks mankeren!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie