ailin heeft bit ingehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 21:09

en ze pakte t erg makkelijk op. ze zat wel raar te kouwen maar vondt t na een paar brokjes heel normaal. De mensen die ind e verte stonden te kijken waren enger. ze rende helemaal in paniek de bak door. en zo dicht mogelijk bij de rest van de paarden gaan staan. maar toen ik haar aan de hand iets dichter bij die mensjes bracht liep ze wel braaf mee. echt gevoel dat ze mij vertrouwd. dus ben nog blijer dan dat ik al was vandaag. Zou vandaag ook weer op darby gaan rijden maar dat ging toch niet door dat was wle jammer maar morgen weer een dag

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:10

JIPPIEEE.. hartstikke goed... *braaf*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:28

leuk zeg!! Gaaf dat ze jouw zo vertrouwd, dat ze er wel langs durft als jij er bij bent...lief!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 22:18

Klasse......het begin is er....op naar de rest Tong uitsteken

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 22:36

goed joh

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 10:07

Goed man! Vindje het niet spannend allemaal?
Z'on jong paardje en ook z'on lieffie!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 12:02

leuk is dat he?de eerste keer bitje in,als je met veel rust het ze leert zullen ze na een tijdje de mond al open doen als je alleen al aan komt zetten met het bit Pling

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 12:23

Ik ken een meisje die al vrij jong een dure e-pony kreeg, deze nog maar net aankon, en met opzadelen alleen het hoofdstel in krijgt via wat brokjes op de hand. Nou ja. Die pony is een jaar of 8, en als je doorzet kan het ook zonder brokjes, maar dat meisje wil daar de moeite niet voor doen en zegt: "Zo gaat het sneller." Tja. Totdat ze een hooinet nodig heeft voor het poetsen en opzadelen, en een wortel voor het opsteigen, en een bak slobber om in de stal te mogen komen Extreme duivel ...
Nee dan klinkt het verhaal over ailin mij veel beter in de oren! Heel veel succes er mee! Wat voor dingen doe je allemaal nog meer met haar op dit moment? Groetjes,
Dorine.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 16:18

ik freestyle heel veel met haar. nouja wat je freestyle noemt dan gewoon veel vertrouwen in alkaar krijgen. en dat heeft ze wel in mij merk ik steeds meer. Ze heeft al een elastieke singel omgehad met daaronder een shabrak (zadel ontbreekt nog). heb de bak met los werken wel altijd gehalveerd of iets meer want doe ikd at niet gaat ze in de volgende hoek stilstaan en zodra ik daar kom dan galoppeerd ze naar de volgende hoek. dus ren ik me de longen uit mn lijf. afentoe lopen we balkjes en doe we een laag sprongetje vindt ze zelf enorm leuk als ik dan niets doe draait ze zich om en stapt nog een keer over de hindernis heen. Ik wilde eigenlijk heel veel met der gaan wandelen maarja met de MKZ kan dat dus niet wel jammer maard at komt vanzelf wel weer. en t meest wat we nog doen is poetsen en tegen elkaar aan hangen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, Camino_S, carina, Josien_, Karintich, Lucia88, meggiemeg, Miekie74, RianneH, Shinedown, Tieme, Titsia, Zinzi_jewel en 122 bezoekers