Dat was effies schrikken vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Dat was effies schrikken vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 20:53

Vandaag zijn we sinds lange tijd er weer eens op uitgetrokken met Lobke en Lyfke. Lobke was wel wat fris maar het ging best aan het begin. Lekker tempowisselingen in galop kunnen rijden. Nou dat zegt al veel voor haar! Op een gegeven moment liepen we op een pad tussen het bos en een groot stuk land. Dat land was afgezet met prikkeldraad tot op een halve meter hoogte van de grond. Opeens begon er een hond te blaffen en te springen toen we langs een huis kwamen.
Lobke schrok zo erg dat ze het prikkeldraad inreed. Ze galopeerde het land in met het prikkeldraad tussen haar benen. Uiteindelijk brak het prikkeldraad doormidden. Ik stuurde Lobke in een rondje zodat ze niet met mij het hele land door zou racen. Ik ben even afgestapt om te kijken naar wondjes of iets dergelijks. Kreupel liep ze ook niet. Thuis heb ik haar benen even goed ontsmet en ik kon nog steeds niks vinden.
We zijn er gelukkig alleen met de schrik van afgekomen. En tja, die boer hoeft voorlopig zijn landje niet meer om te spitten. Alleen even wat nieuwe paaltjes en een kilometer nieuw prikkeldraad aanleggen!!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 20:55

Nou dan mag je van geluk spreken dat het zo afgelopen is