Drama drama drama

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Drama drama drama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 09:59

Nou afgelopen vrijdag moest Barbiano dus gecontroleerd worden door een chipper. De avond begon al goed we stonden hem te poetsen komt meneer met zijn halster en dan het gedeelte onder zijn kin vast te zitten aan een buis. Helemaal in paniek. Dus mijn moeder en ik uit alle macht hem naar beneden getrokken en nog wat extra hulp ingeroepen. Eindelijk lukte het om hem los te krijgen. Gelukkig was ik zelf heel rustig gebleven en dat scheelde. Dus hem weer vastgezet en doorgegaan met poetsen. Aldus drama nr. 1. Toen de chipper we hadden hem op stal laten staan nou die enge chiplezer wilde hem echt in zijn nek bijten dus weer panisch. Gelukkig was mijn vriend erbij die is al die 'wilde' Andalusische hengsten gewend dus die hield hem buiten zijn stal vast. En gvd geen chip kunnen vinden. Barb is dus in 1992 gechipt in Spanje en dat werd daar vlak onder de huid gedaan dus ik kan hem zo aanwijzen maar het stomme ding werkte dus niet. Dus wat dan.......... nieuwe chip. Ze wilde eerst een praam gebruiken omdat hij een beetje over de rooie was en helaas werkt dat weer averechts dus ik zei doe het zo maar. Gelukkig zat dat ding er snel in maar mijn vriend moest even een paar meter meerennen want daar ging meneer. Drama nr. 2. Nu bleek naderhand dat hij ook al was geent die vrijdag. Drama nr. 3. Barbiano is nl een beetje panisch voor de DA sinds hij geruint is en heel ziek is geweest. Gisteren gewoon weer lekker met hem gereden na 2 dagen van een beetje stappen. Toch wel een makkelijk beestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, f_pepper, journee, Marcato, marjor, Saartjuh_b, Swift en 141 bezoekers