Longeerflop!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gomir

Longeerflop!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 22:37

Ik had vandaag besloten om te longeren(eigenlijk altijd op maandag en vrijdag) en omdat ik al een tijdje aan het voorbereiden was voor de dubbele longe en dat allemaal super ging ging ik het vandaag ook weer even proberen...
Het ging echt supergoed, Ontario liep heerlijk en ik had mijn gevoel voor de dubbele longe weer helemaal terug! Totdat het paard van de buren bokkend zijn stal uitspoot de bak in en Ontario mee ging rennen, dat ging nog wel goed en een paar bokkesprongen verder liep hij weer braaf rond. En toen vloog het varken van de andere buren onder ons hek door terwijl Flap er net langs liep...! Paniek, paard in de stress, steigerend omkeren over de binnenlijn heen en vervolgens keihard weggalloperen. Die lijnen zaten helemaal om hem heen na een paar rondjes en toen moest ik wel loslaten, ik was echt bijna aan het skieën!
Hij heeft nog twee rondjes gegalloppeerd door de bak met twee wapperende lijnen achter hem(wel snel weer uit de knoop), dat was heel normaal Verward en toen kwam hij kijken of ik nog wat te eten had Haha! We zijn dus verder gegaan waar we gebleven waren voor het varken en toen ging het weer heel lekker *LOL* Het blijven beesten hè?!
Mijn longeerlijnen zijn trouwens mooi heel gebleven Party!! (Nou maar hopen dat ze morgen mijn zusjes pony ook overleven *LOL* )

Daarna Cheeka voor het eerst een paar rondjes aan de longe laten lopen, dat ging best wel goed voor de eerste keer Haha! Ze keek mee eerst heel vreemd aan, echt zo van: waarom loop jij nou niet? En daarna besloot ze dan maar een paar rondjes te lopen. Ik ben 5 min. bezig geweest(moet wel leuk blijven!)en we hebben linksom en rechtsom gestapt. Ze vond het zelfs wel heel leuk dat ze ook eens wat mocht doen. Normaal staat ze altijd te kijken als ik met mijn andere paard bezig ben Lovers

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 19:44

HAAI carien!

Verward Verward Verward Dat is echt stupid, een paard van de ene buren, en het varken van de andere buren. Haha! Lijkt me stoer, maar ik denk dat Spike het niet leuk had gevonden. Hij vindt alles best, maar van laag-grote beesten als varkens moet ie niets hebben!!! Lijkt me logisch dat Flappie flipte. (Lekker vage zin) Clown

Ik hield van je
Jij van je brommer
Jij sloopte mijn hart, Ik je brommer

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:30

hihi cool, ik kom binnenkort echt ff langs hoor ben heel nieuwschierig naar je stallen en Ontario en Cheeka heb ik ook nog niet gezien.

Flair heeft ook af en toe van die leuke geintjes met longeren bijvoorbeeld als ze een eendje ziet (scary) Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 21:36

Ontario luistert normaal ook wel naar Ho, alleen toen even niet. Misschien een stukje vilt in zijn oren gekregen bij het bokken Verward
Maar hij luistert wel beter nu ik ontdekt heb dat mijn lieve instructrice(niet Miran hoor!) mijn bit zoveel omlaag had gedaan dat het voor zijn snijtanden hing! Bij elke ophouding trok ik het bit dus tegen zijn tanden Boos! Nu snap ik ook wel dat hij bij elke ophouding(ook met rijden) harder ging lopen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie