Van het weekend 2 keer op Lethal gezeten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Van het weekend 2 keer op Lethal gezeten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 12:15

Nou dat klinkt heel normaal, maar ik heb er ongeveer 4 maanden niet opgezeten.
We hebben hem eerst gelongeerd en zijn daarna de bak in gegaan.
Zaterdag duurde het ff voordat ik plaats kon nemen i het zadel, want hij denkt nog steeds pijn te krijgen bij het rijden. Hij bleef in het begin steigeren/stijgeren en ik kreeg de kans niet om erop te gaan. Na een kleine 10 minuten zat ik dan toch eindelijk. Hij was daarna zo braaf en aan het eind ging hij zlef al ontspannen...echt heel fijn!!!
Zondag zat ik er na 3 keer stei/ijgeren al op...Dat ging al een stuk beter. Hij had wel wat last van zijn spieren dus we hebben zondag wat minder gedaan. Hij liep weer heel relaxed, maar je merkte dat hij iets spierpijn had (wel logisch ook..).
Vandaag (maandag) en morgen ga ik hem alleen longeren en vanaf woensdag ga ik er weer op..
Heb er echt weer zin in met hem...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 12:18

Goed zeg!

Dus de nationale ruiters kunnen vast hun boeltje pakken want Wendy is back!!! Pling

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 12:37

Nou, moet nog wel wat maandjes trainen voordat we weer kunnen gaan denken aan het ZZ-licht, maar we gaan er iig voor!!!
En als we terug zijn, zullen we iedereen laten schrikken wat voor topconditie we dan zijn...hoop ik..hihi
Als Lethal het goed gaat doen, ga ik hem opdopen tot Bokt's Lethal Weapon, zijn sponsornaam...en mijn uitlaatklep...hihi

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 18:26

En nu hopen dat hij geen last meer krijgt van zijn boeg. Ik wil hem binnenkort wel in het echt komen bewonderen!!

Groetjes Merilyn