moet stoppen met lady ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

moet stoppen met lady ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 16:01

je leest het goed! ik moet stoppen met m'n lieve verzorgfjordje. ik mmoet vanaf 29 januari 4 dagen in de week stage gaan lopen, 1 dag naar school, op zaterdag een bijbaantje en op zondag huiswerk maken. dus geen tijd meer. ik vind het echt heel erg jammer, ik heb lady ook maar 3 maanden gedaan, maar heb haar zo goed leren kennen. ook heb ik genoeg met haar meegemaakt!

ik ben blij dat ik lady heb mogen verzorgen en rijden, ik heb lady, die van munji is, via bokt leren kennen. ik heb er echt een hele leuke tijd gehad!

dus bedankt munji en zusje!

nou ben ik echt een beetje Verdrietig aan het worden!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:02

Ooooooo wat zonde...... je was zo blij met haar.....
Maar ik vind het wel een heel verstandige keuze, gezien de omstandigheden.
Sterkte....

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 17:49

He, wat jammer. Stop je helemaal met rijden?

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 17:57

ja ik moet wel stoppen. ik reed alleen op lady. heb er echt bijna geen tijd meer voor. bij lady moest ik ook 3 kwartier heen en 3 kwartier terug reizen, dus was ruim een halve dag kwijt. Verdrietig

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 10:32

Lady en ik zijn ook helemaal verdrietig! Huilen Afke, we zullen je missen hoor! Maar het is een verstandige keuze in verband met je studie en je stage.

Je weet het.... als je een keertje tijd hebt kan je altijd bellen om een keertje te rijden...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Char_elle, Charlotte446, Cheytjuh, Dartel, DeGelukkige4, Fnanne, Goldwynn, Hannanasjuh, Kopmeeuw, ManonGrr, Mnoonn, sasja0705, sterregoud, Wopkebrok en 158 bezoekers