TTeam en TTouch boek

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Imker

TTeam en TTouch boek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 21:31

Afgelopen donderdag kreeg ik het boek van TTeam en TTouch. Ik meteen Imkers karakter proberen te analyseren, dit is het resultaat:
Hij is heeeeeeeeeeeeeeel betrouwbaar, maar soms een beetje traag met begrijpen. Nou, klopt wel ongeveer, maar je hebt zoveel waar je op moet letten volgens Linda, dat er altijd wel iets klopt. Ik zal maar niet al te veel waarde aan die karakteranalyse hechten, en me gaan concentreren op TTouch.. heb het nu 1x gedaan, ongeveer een half uurtje, en hij stond helemaal te soezen. het werkt ook ontspannend voor het baasje, hoor Gaaaap Gaaaap . Daarna ben ik maar meteen naar bed gegaan, want van een gapend paard krijg je ook meteen slaap.

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 22:50

Karakteranalyse doe je niet even uit een boekje hoor, daar komt iets meer bij kijken. Maar de oefeningen zijn leuk. Ik heb ook nog the tellington Ttough, ook zeer leuk om te lezen en te doen. In het verleden ook een paar cursussen gedaan, zeeeeer slaapverwekkend voor de paarden, maar wel leuk. Meer weten? PB maar.

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? www.nvvr.info

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 09:45

Ik vind die caractaranalyse eigenlijk ook maar niets. Maar de masagetechnieken zijn heel leuk, zowel voor ruiter als voor paard. Alleen al het feit dat met je paard bezig bent zonder er iets (een grote inspanning) van te verlangen, voor zijn plezier of om hem iets meer paardengevoel te geven (of hoe moet je het omschrijven?) vind ik al heel positief Lachen .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie