Peer weg gebracht

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Evy

Peer weg gebracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 20:11

We hadden vandaag Peer weg gebracht want die was verkocht in Heerhugowaard bij een gehandicapten stichting. We moesten hem met de vrachtwagen brengen en Odin ging ook mee want anders raakt Peer in paniek want die is nog nooit met de vrachtwagen geweest. Hij liep er trouwens zo in.
Bij aankomst wisten we eerst niet waar we heen moesten maar toen hadden we de stal gevonden en iedereen kwam ff naar ''de nieuwe'' kijken. Er stonden al 2 andere fjorden en 1 shet maar Peer en Odin mochten nog niet bij die andere ze konden wel snuffelen.
Peer leek een echte hengst want Odin mocht niet dicht bij die andere paarden want dan ging Peer er tussen staan. HIj beschermde Odin zeg maar Lovers
Later werden ze rustig want Peer stond helemaal met zijn staart omhoog.
Toen werd Peer in de stal gezet en Odin ging weer mee terug.
Ik heb nog afscheid genomen van Peer, ik kreeg wel tranen in mijn ogen maar echt huilen heb ik niet gedaan.
Hij staat daar super goed en die gehandicapten en begeleiders zijn er onwijs blij mee. Dat scheelt ook weer, vind ik.
Ik mag ook altijd langs komen om te kijken en te rijden enzo en het is best wel dichtbij voor me.
Toen we terug kwamen heb ik nog ff gereden maar Odin was helemaal opgefokt door die reis. Het stond wel raar opeens een lege boks maar het scheelt ook weer met uitmesten Haha!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 22:16

gelukkig heeft hij een goed te huis gekregen waar hij andere mensen veel plezier zal brengen

Wodan en ik onderweg in de M2

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:38

Ik kan me goed voorstellen dat het rot is om je paardje -voorgoed- ergens anders heen te brengen, maar ik kan me voorstellen dat ´ie het daar iig heel leuk heeft; fijn dat je er zo enthousiast over bent Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds zo erg ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/
"Als vandaag voorbij is ben je weer een dag verder"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie