Wat is het ook een vrijkont

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

Wat is het ook een vrijkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 19:15

Ik kon vanmorgen opstal niets doen of Dennis moest zich d'r mee bemoeien. Hij en Tammy liepen lekker los, zo als gewoonlijk. Steeds willen knuffelen of alleen ff die aai komen halen. Lovers Als ik d'r bij ga zitten heeft hij meestal na 1 of 2 minuutjes al wel weer genoeg gehad en gaat weer eten maar vandaag echt niet. Steeds achter me aan lopen en overal alles van moeten weten. Lovers Toch wel heerlijk hoor. Zo'n nieuwsgierige tut om je heen. Bijna iedere keer als ik bukte kwam ik een heel mooi bruin hoofd tegen. Lovers Want het was weer zo gezellig om toch maar weer een knuffel te krijgen.
Das echt gewoon genieten. Lovers Lovers Lovers

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:20

Zeker weten Lovers

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie