Paardenpaspoort startkaart aanvragen pffff wat een gedoe

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Paardenpaspoort startkaart aanvragen pffff wat een gedoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-02 12:42

Ik ga dus officeel starten met Barb daar komt nogal wat bij kijken zeg. Barbiano is gechipt in 1992 in Spanje. Fijn maar niet heus nu hoor ik dat je een paspoort nodig hebt anders kan je gediskwalificeerd worden. Dus Barb wordt vanavond door een 'chipper' gecontroleerd en wordt het paspoort aangevraagd. Ik vind het wel allemaal een beetje geldklopperij hoor maar ja. Dan heb ik als alles binnen is mijn 1e wedstrijd 16 februari op de manege waar we staan. Heel fijn daar hebben ze 1 keer in de maand een officiele wedstrijd. Hoef in ieder geval niet overal naar toe. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 16:56

Leuk dat je ook wedstrijden gaat rijden! Ik ben ook nog maar pas begonnen en er komt idd veel papierwerk en ergernis Haha! bij kijken. Veel succes!

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 19:25

x
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 07:01, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 20:02

Ik vind het ook nogal een gedoe van niks.. Boos!
Hebben ze eindelijk een dressuurboekje op zakformaat laten maken, komen ze met zo'n mega-paspoort aanzetten. belachelijk!
En het is nog duur ook..!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 15:06

Hé Lisette, je komt toch zeker wel een keertje in Geldrop rijden? Ik rij daar niet meer bij de manege, maar ik help altijd mee op het secretariaat van de NBVR-dressuurwedstrijden. En ik ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar Barbiano! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, juniper en 28 bezoekers