'mijn' nieuwe paardje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

'mijn' nieuwe paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 14:35

ik ben vrijdag voor het eerst bij mijn nieuwe VZ paardje geweest, alleen dan.
Het was wel even wennen hoor. Ik ben pony's gewend die je de deken bij wijze van spreken zo van de rug af kan trekken (bij mijn vorige VZ paardjes kregen de pony's als veulen af en toe al een deken op, om te wennen), bij dit paardje dus niet. heel drentelig enzo.

Eigenlijk had de eigenaresse gezegd dat ik hem zoveel mogelijk de dekens om moest laten, omdat ze zo aan het hoesten is, en dus niet longeren.

Ik had dus even geborsteld 1 deken alvast weer op doen en even aan het halstertouw door de bak gelopen. Maar ze was zo druk, ze had duidelijk meer energie dan ze kwijt kon, maar wat wil je met een paardje van 2,5 *LOL* *LOL* *LOL*

toen heb ik dus besloten om toch even 10 min te longeren, dat ze even wat drukte kwijt kon, ik vond het gewoon zielig om haar met al die energie weer op stal te zetten.

Dus, de deken weer af doen. en maar heen en weer blijven drentelen en iedere keer als ik links stond haar kont naar me toe draaien Frusty Frusty Frusty

even gelongeerd, daarna super goed drooggestapt, en daarna, deken weer op!!! Pling ik kon m'n lol wel op, niet dus }>

Maar, al met al is ze toch wel lief!!!!! Lovers laten we hopen dat deze eerste keer een goed begin was voor de rest van mijn tijd samen met haar.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 14:45

hmm leuk, maar ik dnek dat als zij gezegd heeft dat je enit mag longeren dat het dan beter is dat je dat dan neit doet, het lijkt me wel dat jij wil dat zij jou vertrouwt. En als je dan dingen gaat doen die neit mag en zij komt erachter....

Maarja eigen risico.