Er was eens een hele grote fanclub :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Er was eens een hele grote fanclub :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 23:04

Die allemaal helemaaaal verliefd waren op een superlieve ontdeugende schimmel arabier genaamd bram! Lovers

Jaja, brammie heeft een heuse fanclub. Vandaag weer een erbij gekomen Haha! . Een man die stond te kijken naar mijn les. Elke keer als ik langsreed hoorde ik hem iets mompelen in de zin van "wow",
" Geweldig" ," Schitterend" . Na mijn les stond ik even te kletsen met die man. Hij vertelde dat hij altijd hackneys had gehad en graag zo'n mooi paard als bram voor kar wilde hebben. Hij schatte hem in op een jaar of 8, en vond het een fantastisch, geweldig, supergaaf, imponerend, schitterend paard. Hij raadde meteen dat hij een volle arabier was, en kon zijn ogen niet van hem afhouden. Hij geloofde dan ook niet dat die kleine dondersteen al 19 was, en moest nog even stiekem in zijn mond kijken, waarop brammie lekker op zijn vinger ging kauwen }> . Hij vond ons een erg leuke combinatie en zei dat hij bram zag als een eerlijk,werklustig, ontdeugend, eigenwijs, maar heel lief paard Haha! Bloos Hij zei ook dat hij zag dat bram erg graag voor me wilde werken en ook voor mij alleen en dat hij waarschijnlijk niemand anders op zijn rug zou toelaten. Echt leuk, heel veel dingen klopte wel die hij vertelde *hoe hij bram zag* hij leek net een paardenfluisteraar.
Hij vond het een temperamentvol paard en adviseerde om maar wat extra geperst haver bij te gaan voeren. Nou dat heb ik maar even afgeslagen, want ik vermelde er even bij dat ik er dan mooi niet meer op ging, omdat hij dan zo gek als een deur is. Extreme duivel Haha! Die man vond het schitterend en was niet meer weg te slaan. Hij heeft zich met moeite losgerukt en stond nog even na te genieten toen we weg liepen Kwijl Pling Tong uitsteken
Ben zo trots op mijn lieve bollie. Dit is nou al de zoveelste die hem wil kopen, maar hij gaat voor geen goud geld meer weg. Kanjertje Lovers

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, DDDara, Desi_2409, Igniss, janneke584, kimmetje26, Monique1963 en 132 bezoekers