Lekker gereden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 19:05

Zo, vanmiddag heerlijk gereden samen met Laura (m'n zusje)!

Voor degenen die het verhaal nog niet kennen: Ameretto staat sinds kort op een boerderij 8 km verderop, omdat hij bij eventuele vervoersverboden i.v.m. MKZ bij ons alleen maar een beetje los kan lopen in de tuin. Nu staat hij bij de vriendin van de broer van het vriendje van Laura (pfff...), haar schoonzusje dus eigenlijk maar dat klinkt zo stom. Ze hebben daar meerdere stallen, een weiland en een bak, dus als er niet gereden mag worden, kunnen ze tenminste wel vrij buiten lopen.

Dat meisje en haar zus hebben 2 pony's, Kelly en Beau. Beau is 11 en de zoon van Kelly, die 16 is. Die twee pony's zijn echt enorm aan elkaar gehecht. Als de een zonder de ander gaat rijden, dan blijven ze minstens een kwartier naar elkaar gillen. Nu dus ook. Ik mocht kiezen wie ik mee wilde, Kelly of Beau. Op gevoel werd het Kelly.

Kelly was al een tijd niet meer buiten geweest en Ameretto, die normaal elke dag bereden wordt maar nu zo'n 3x per week, was ook best fris. En het waaide ook nog behoorlijk. We hebben het eerste kwartier dan ook heerlijk gedribbeld, maar daarna kwam de ontspanning bij allebei de paardjes en toen hebben we ook nog hele stukken zandpad gedraafd en gegaloppeerd. In totaal een uur weggeweest, was weer erg fijn om zo'n rit te maken.

Toen we weer thuiskwamen, was Beau ook erg blij om z'n moeder weer te zien. Wel een beetje boos dat ze zich zo liet inpalmen door die grote macho van een Ameretto (ze kunnen errug goed met elkaar overweg Lachen ), die ook nog jonger is dan haar eigen zoon. Maar ja, bij paarden gaat dat niet anders dan bij mensen... Tong uitsteken

Was dus een lekker tochtje, en ik mag zeker terugkomen voor een ritje op Beau!

En dan morgen... de Zilfia's Hoeve mini-Boktmeeting!!! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:17

oh.. zal ik je nog ff jaloers maken? Ik heb vandaag 3,5 uur op Vol rond gehobbeld. Hij is vreselijk irritant als hij achter Kuulie zit, maar we hebben ook heerlijk voorop door de plassen gemodderd. Ik zit altijd te mopperen, maar vandaag viel het volgens mij wel mee. Hij was redelijk braaf. Hij wilde wel keihard op een dress knol knallen omdat hij nou eenmaal gek is op soortgenoten! 2 dagen terug kwamen we 2 araabjes tegen, nou Vollo vond het machtig, waren ook nog eens russen en van/via dezelfde fokker, dus hij kon zijn lol niet op.
Leuk he paardrijden? *grin*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 19:39

heeey minibokt meeting mis ik weer een boel???

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 22:37

Yep, ik ga morgen naar de Zilfia's Hoeve in Houten. Prisca en Leys hebben daar een onderlinge springwedstrijd en Mayo is er ook, die komt mij van de trein halen. En als het goed is gaat Laudine ook mee. Dus dat is al vier mensen (en een paard), dus miniboktmeeting! Party!!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-15 23:38 ]</font>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 07:54

wauw als de MKZ over is houd je nog een stop hier he onderweg naar je ouders toe Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, N_B_N, Niika en 49 bezoekers