Maar een bijrijder...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:50

Alvast sorry voor iedereen die het niet getroffen heeft met de eigenaren van hun bijrijdpaard, maar onze bijrijdster is over een uurtje bij ons op stal. Dan gaan we poetsen, het tuig in de zadelkamer van de veewagen hangen, laden en lekker naar het strand met z'n tweetjes! Lang leve onze bijrijdster! *LOL*


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 11:44

Sonja, rijdt deze bijrijdster ook op Milena?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:54

Yep! Eindelijk iemand gevonden die er niet af plettert en zelfs de humor inziet van Milena's streken!
Ze mag op allebei de paarden rijden, ook lessen. En vandaag zijn we met z'n tweetjes naar het strand geweest, een zalige rit van ruim twee uur gemaakt. Zij op Leonardo en ik op Milena.
Ik ben echt heel blij met haar, en zij ook met ons! Party!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:59

Wow! ik ga bij jullie bijrijder worden sonja?/ Wanneer verhuis je richting Putten? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 17:26

Hihi sorry Steef, Liek is je voor geweest. Enne.... Putten????? eh....... dat ligt toch heel ver van het strand af? Kun je nog niet met me mee Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 17:27

grinnik, je hebt toch een veewagen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 17:31

*LOL* Ja, maar ik moet ook regelmatig werken tussen het Bokken door Party!!
Foei Steef, dit is geen langzame chat! Blijf on-topic!!!

Grijns! Maar vooruit, Milena heeft dus haar meerdere gevonden. Liek is vorige week met haar begonnen, meteen een springwedstrijdje gedaan (en tweede geworden Haha! ) en ze gaat ze lekker allebei rijden. Ze studeert nog en heeft aardig wat vrije tijd. Heerlijk dus! Hoe vaker de paardjes uit hun hokje komen, des te liever het me is!
En bijrijders worden bij ons altijd aardig verwend hoor. Mee beslissingen nemen, overal bij betrokken worden, wat nodig is wordt aangeschaft en regelmatig een leuk cadeautje oid als bedankje voor alle goede zorgen. Een goede bijrijder is goud waard! Vindt Milena ook, want nu mag ze weer springen!
Ik denk dat Leo het ook wel fijn vindt, want anders had hij vandaag op stal gestaan (ik ga op vrije dagen vaak alleen met Mileen op pad) en nu heeft hij lekker over het strand mogen rauzen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, BrandWatchBot, Dartel, desireeee_x, Linde_C, MairiMacBran, Miran, Omany, Punz, Ruai, StalNollie, Vagabondo en 87 bezoekers