Mijn eerste dag met Levi

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Mijn eerste dag met Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 22:41

Vanmiddag om 2 uur waren mijn vriendin en ik bij Levi, hij hinnikte toen ik aankwam hihi, eindelijk weer gezelschap dacht ie Lachen
Even zijn nieuwe halster die ik van Nonnie gekregen heb, passen...Ja paste precies! Ben ik blij mee want het een heel mooi halster, nog van Sefin geweest, maar die was hem te klein geworden.

Levi in de bak gezet en even laten snuffelen...oei er staat een badkuip in een hoek van de bak das eng! Even kijken hoor, pakt ie mij als ik dichterbij kom? Nog een stapje dichterbij even ruiken wow das leuk, er ligt ijs in!! Brr koud!!
Toen de kippies bekeken, wat een rare beesten zijn dat zeg, wil je snuffelen, vliegen ze weer weg Verward

Nou dan maar een eindje wandelen...hee wat gaat het vrouwtje nou doen? Er komt een pony bij in de bak, jippie spelen!! Shadow en Levi hebben ruim een uur met elkaar in de bak gestaan, het bleef bij dreigen gelukkig, al trapte Levi 1 of 2x raak achja moet Shadow maar niet zo macho doen haha, Shadow was zo opgefokt aan het doen dat hij zeiknat was na dat uur dus die hebben een half uur droog moeten stappen. Levi was alleen maar warm, die maakte zich niet druk, coole kikker Lachen

Daarna natuurlijk uitgebreid gepoetst, heerlijk vond Levi dat! Hij bleef ook keurig stilstaan en ik mocht hem overal poetsen, hoeven uitkrabben was geen enkel probleem. Vooral over zijn voorhoofd poetsen en aaien vind hij geweldig! Ook kan hij kussies geven Lovers Dan geeft ie een kus terug met zijn bovenlip hihi...

Daarna Shadow op stal gezet en Levi nog even in de bak. Geprobeert om een rondje te wandelen aan het halstertouw, tja dat vond nog wel vreemd en eng, maar afgezien dat hij vaak stil gaat staan loopt hij wel braaf mee, dat gaat over een weekje vast beter.

Daarna nog een beetje achterna gezeten met de longeerzweep (alleen beetje draven) hij snapte er eerst niets van, maar na 2 of 3x ging hij keurig over in draf na het commando drrraf Cool nog een half rondje en toen daar ook mee gestopt.

Stal uitgemest, sjonge wat had ie er een zooitje van gemaakt, maarja hij was ook aan de race door de stress en alle veranderingen. Achja hoort erbij en gaat vanzelf weer over.

Toen nog een laatste knuffel en om kwart over 5 gingen we pas naar huis haha. Lovers Hij hinnikte trouwens ook weer toen we weggingen, agossie Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 09-01-02 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 22:43

Leuk he als het allemaal zo gladjes verloopt. Veel plezier er mee *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 23:34

Hartstikke leuk voor je! Hij lijkt een snelle leerling Party!!

We komen snel kijken.

Percy

Berichten: 12019
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 00:37

Leuk als het allemaal zo goedgaat met een nieuwe pony. Veel plezier met hem.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 08:16

Klinkt alsof je een hele goede keus hebt gemaakt, weet zeker dat je enorm veel plezier aan hem gaat beleven! Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:34

Zo'n eerste dag met je eerste paard vergeet je de rest van je leven niet meer. Ik spreek uit ervaring! Haha!

Zo te lezen is het een schat van een pony, ik kom zeker eens bij hem kijken hoor!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:42

Leuk joh!

Ik heb een dagboek van de eerste maanden dat ik Jur had, echt grappig om terug te lezen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 10:33

leuk joh!
je klinkt helemaal in love Lovers

Miran

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:24

Leuk he, die eerste dagen. Dat gevoel heb ik al 2 weken, echt lekker. Voor het eerst diit doen, voor het eerst dat doen, heerlijk.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 15:04

hee ien.

wat leuk dat je een leuke dag heb gehad. jammer genoeg kon in de stal van jouw en levi niet vinden Verward ( tja import rotterdammer he Knipoog )

volgende keer haal ik jouw wel op en dan gaan we samen naar levi toe ( kan jij me weer de weg wijzen hiihihi)

nou meid ik zie je wel weer toedelsss

tja....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 19 bezoekers