rodeo gereden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marije b

rodeo gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 16:43

vandaag ging ik naar de manege wou op lou lou mijn lievelingspony maar ik had kunnen verwachten dat dat weer niet mocht Boos!
ach ja ik dacht pipi is ook wel leuk!
ik in de bak aansingelen enz.
meneer/madam hield er wel van om nep te schrikken en heel hoog bokken.
eerste keer deed ze dat geef ik een tik doet ze het weer!
toen nog een keer bok en weggaloperen nog een tik weer bok en wegaloperen naja toen even gestapt op het midden en toen deed ze het nog 1 keer naja ik dacht laat ik nu maar geen tik geven anders dan kan ik wel doorblijven rodeoen!
naja toen even gestapt ik zat namenlijk bijna te janken want ze gooide me keihard uit het zadel en viel er weer verkeerd op terug!
naja toen uiteindelijk mijn watjegedrag aan de kant gezet en met goede moed aan gedraafd hij/zij zou het nog een paar keer proberen maar ik had me teugels heel alert nu!
er waren een paar die niet wouden springen dus toen mocht ik toch nog op lou lou Lovers
springen was supervet!
lou lou springt superlekker!
de lieve schat! Lovers
had van te voren nog een kwartier met haar geknuffelt en heb zelfs een kus gekregen(lebber in het gezicht *LOL* Lovers )
het was weer een bonte les vandaag whahaha

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 18:30

heb ik ook wel es gehad. zo'n rodeo, ik ga dan altijd door totdat die pony maar leert te luisteren maarja zo is niet iedereen. loulou's zijn altijd leuk he Knipoog mijn poes heet ook zo

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie