Voor het eerst gegaloppeerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Voor het eerst gegaloppeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 16:30

Ik ben zo trots op Sarah! Lovers
Vancohtend heeft ze voor het eerst in de bak gegaloppeerd! Het was dan maar een lange zijde, maar goed, het begin is er! Hier wacht ik al een half jaar op. Zoals Von al zei in een eerder topic, "veel geduld hebben en stug dooroefenen".
En verder liep ze vandaag voor het eerst echt nageeflijk, en gebruikte ze haar achterhand goed. Eindelijk, we hebben er hard aan gewerkt, en nu begint het dan toch te komen!
Ze was ook doodmoe na de les, ze stond met haar neus op de grond, niet van plan nog een stap te zetten Haha!
Ik ben er zo blij mee, nu wordt het iets. Party!!


Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 17:59

Haha, leuk is dat he ? Bij Amulet heeft het ook zo lang geduurd, die galoppeerde ook pas na een halfjaar.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:05

Hé, ik lees het nu pas!
Goed hoor, en nu maar volhouden en dooroefenen, niet gek worden als het een keertje niet lukt en je een terugval hebt (is bij mij ook gebeurd), het komt vast allemaal goed!
Heel veel succes en gefeliciteerd met je succes Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:09

Nou fijn dat het eindelijk lukte!
Bij IJsco heeft het ook een maand of 4 geduurd voordat ik haar in de bak in galop kreeg, buiten deed ze het super maar binnen wilde het niet lukken. Nu is het wel zo dat de afmetingen van deze bak ook niet echt super zijn als je net met de galop begint. (16x32) Je zit zo weer aan de andere kant en helemaal als je met meerdere mensen in de bak rijdt is het bijna niet te doen omdat ze in het begin nog zo scheuren.

Maar lekker blijven oefenen, vanaf nu zal het heel snel beter gaan dat is tenminste mijn ervaring! Ik kom binnenkort een keertje kijken op zaterdagochtend, kan ik ook Madeleine eens zien rijden.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 10:46

gefeliciteerd joh!
onthoud maar goed: alle goede dingen komen langzaam!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 12:42

Er komt idd vast nog wel een terugval, maar ik weet nu in ieder geval dat het er in zit. Ik doe rustig aan, en ben blij met elk succesje dat we boeken. En als er iets niet helemaal goed gaat, bedenk ik me maar weer dat ik een half jaartje geleden nog niet eens op Sarah het weiland uit kon, en dan ben ik heel tevreden met hoe het nu gaat.
En Von, ooit rijden wij een pas de deux met onze Stinkertjes hè Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, DenieesB, Gambler21, nick_en_ik, SemrushBot, U2andI en 104 bezoekers