Dansen over straat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Dansen over straat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 17:30

Ipv aan de zee. Maar niet dat het veel uitmaakt, want dansen is dansen!
We gaan ondanks de sneeuw toch de straat op en vandaag gingen we maar extra lang dus onder het zadel. Jopie mocht/kon niet mee vanwege zijn ijzers (hij heeft er maar 2, dus in no time slijt hij zijn hoeven af). Die hebben we met een plak hooi in de bak gezet.
Ik had mijn dikke broek aan en niet verkeerd om deze keer! Haha! Voltrack had zijn beste humeur mee genomen en dus konden we gaan. Gezellig over straat stappen was er niet bij. Voltrack had een feestje georganiseerd. Schijnheilig In het begin ging het nog wel, maar toen we een drafje gingen doen (t was rustig en niet glad, dus dan kan dat wel, dachten we), toen ging hij na 2 meter er bokkend vandoor. En ik maar moeilijk doen. Uiteindelijk had ik hem weer in stap, en toen kwam mijn vader met Hercules aan. Hij moest vreselijk lachen. Daar begreep ik dus helemaal niets van, zo'n malle Bier die dan zo nodig feest moet gaan vieren.... Maar nee, dat was het allemaal niet. Het had er nogal zot uitgezien. Ik niet gelukkig, maar Voltrack. Hij is een beetje dikkig, met zo'n bol buikje, en met zijn dikke wollige wintervacht erbij is het echt een aandoenlijk gezicht. }> Naja, toen hij dus op zn Arabisch met zijn staart recht omhoog bokkend ging feestvieren zag dat er nogal grappig uit. En ik maar hopen dat hij het bij één keer op een afgelegen plekje zou laten... Lips are sealed NOT, bij elke boom was het feest, elke auto publiek en ja, daar zit je dan met je Idioot. Hij werd niet gevaarlijk, maar hij heeft wel een flink feest gevierd Party!! .
Daarbij kwam nog dat hij echt als een idioot doorstapte (Hercules moest regelmatig bijdraven) en van elk takje raar op keek, alsof dat nu met die sneeuw en mist gevaarlijk was. Cool Ik moet zeggen dat ik super relaxt gezeten heb, behalve toen Voltrack zich omdraaide en ervandoor schoot, recht op een touwtje af. Scheve mond Maar dat hebben we ook overleefd (vlak voor het touwtje draaide hij net zo hard weer om).
Ik vond de mist niet echt prettig, want ik zag zelf vrijwel niets, dus auto's hebben ons vast ook niet echt gezien. En dan nog zo'n Groot Oog Bier die om niks midden op de weg springt... Hij heeft zich toch nog keurig gedragen Koe dwz: hij heeft zich misdragen als het enigzins mogelijk was... Clown
Toen we thuis kwamen ging Jopie gelijk roepen, bij het hek staan en verontwaardigd schrapen. Voltrack heeft nog een show in stal gegeven, maar ik geloof dat hij ondanks alles wel redelijk gelukkig was... Tong uitsteken Lovers Best adorable zo'n idiootje, maar mijn KWPNer is toch liever! Lovers