expensive eindelijk op stal!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yentl

expensive eindelijk op stal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 17:13

ik fietste om 1 uur naar huis, en kwam langs jan die in de trekker zat, en die roepte: Yentl, zet je pony maar binnen zometeen.
ik dacht: yes,
vandaag of gisteren zou het kunnen en nu was het dus, dus een paar uur later heb ik hem erheen gebracht (spekglad, voorzichtig lopen)
en hij liep de stal in, ik had verwacht dat expensive in de andere stal zou komen te staan maar dat was blijkbaar niet zo Knipoog
en nu staat hij achterin die stal in een stand, nouja niet een wereldstal, zo'n stand maar hij moet het er maar mee doen, beter als een bevroren wei. ik ben best wel blij, en ik hoef hem nu ook niet meer zelf te voeren.
2 standen naast hem staat de kinderpony en daarnaast een grote lompe haflinger Haha!
en achter het pad nog 2 boxen met paarden. dus hij staat niet helemaal alleen Lachen
gr.
happy yentl Party!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 17:17

Hartstikke fijn voor je! Een ook wel lekker dat je niet meer zelf hoeft te voeren.

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 17:26

Het klinkt als een hele vooruitgang! Gaaf zeg!! Sigaar

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 17:36

idd een hele vooruitgang, en volgend jaar.... eigen stal,
jaja stap voor stap komen we er wel Tong uitsteken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:00

Hartstikke fijn!
En inderdaad, zo'n stand is geen wereldstal, maar als hij niet alleen staat, is het vast niet zo erg!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie