nina weg

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maaike

nina weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 15:35

was vandaag bij mn verzorgpony's. als eerste schrok ik even toen ik de stal in liep want Nina stond er niet. had niet gedacht dat ze nu nog verkocht zou worden, de boer had gezegd dat ze wel zou blijven tenzij hij er heel veel geld voor kreeg. ze is naar (volgens mij) een meisje gegaan die altijd bij hengstenhouderij Brinkman reed (misschien nog steeds wel hoor) dus ik denk dat t wel goed zal gaan. het is in ieder geval een leuke pony die best een toekomst zal hebben met de juiste ruiter erop. ik hoop dat t goedgaat.
kreeg te horen dat de veulens eigenlijk ook verkocht zouden zijn, maar degene die ze gekocht had heeft ze niet opgehaald en de boer vertrouwde het ook niet helemaal. terecht bleek achteraf. die man wou een stel friezen bij de boer neerzetten, maar dat wou hij (gelukkig) niet. De friezen bleken later gestolen te zijn en zijn teruggevonden in Zwolle.

maar goed. heb de veulens staan knuffelen (jaja ik kon ze aanraken voor t eerst) en sabina lekker verwend. ouwe tante.
daarna tonny geholpen door Roos even vast te houden want anja vreet aan haar staart dus daar moest hersthoornolie overheen Misselijk Misselijk getver wat stinkt dat spul zeg echt niet normaal!!!

tot slot langs Shico geweest, die stond lekker buiten in de sneeuw. helaas niets mee kunnen doen maar dat was te verwachten he. ijzers en sneeuw/bervroren grond gaat nou eenmaal niet goed samen

en nu zit ik koud achter de comp te tikken Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie