Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
verana schreef:Hoop voor je dat er niets ernstigs uit komt wat niet op te lossen is
Weet dat ik voor je duim morgen
Citaat:ik blijf eerst bij het bloedsomloop verhaal (koude onderbenen = slechte doorbloeding = ophoping van afvalstoffen = verhoogde kans op infecties = kreupel) wat gesteund wordt door de edelstenen van de Krater. Waldi heeft een barnsteen aangemeten gekregen wat o.a. ervoor zorgt dat de doorbloeding beter wordt en tegen infecties is
Pellie schreef:nou, en vandaag niet veel wijzer geworden hè maaike. behalve dat ze nog niks vinden kunnen.
ik blijf eerst bij het bloedsomloop verhaal (koude onderbenen = slechte doorbloeding = ophoping van afvalstoffen = verhoogde kans op infecties = kreupel) wat gesteund wordt door de edelstenen van de Krater. Waldi heeft een barnsteen aangemeten gekregen wat o.a. ervoor zorgt dat de doorbloeding beter wordt en tegen infecties is.![]()
maar ja ik ben ook maar een alternatieve leek die geen wetenschappelijke achtergrond heeft zoals de heren VA. deze hoorde het ook weer in Keulen donderen toen ik over reiki begon.