Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

verana schreef:Hoop voor je dat er niets ernstigs uit komt wat niet op te lossen is
Weet dat ik voor je duim morgen

Ewald liet niet met zich sollen 

Dus ik stond buiten te wachten.. Foto's met zn 3en bekeken maar er viel niet veel op te zien. De DA had "gehoopt" op spat, dat zou goed te behandelen zijn. Maar er was eventueel 1 twijfelplekje maar ook dat stelde niet veel voor. Omdat hij nu moest bijkomen van zijn verdoving gaan ze morgen verder. De gewrichten verdoven, het zit dus boven het spronggewricht. Morgen waren er ook meer mensen die konden helpen bij mijn evil-pony (als ie kwaad is herken je de schat niet terug
)

)
)
Citaat:ik blijf eerst bij het bloedsomloop verhaal (koude onderbenen = slechte doorbloeding = ophoping van afvalstoffen = verhoogde kans op infecties = kreupel) wat gesteund wordt door de edelstenen van de Krater. Waldi heeft een barnsteen aangemeten gekregen wat o.a. ervoor zorgt dat de doorbloeding beter wordt en tegen infecties is
Ze hebben die arme pony hélémáál lekgeprikt, er zijn 2x röntgenfoto's genomen... En nu... nu komen ze er nog eens achter dat het verhaal wat Michèle gister aan hem had voorgelegd klopt! De krater waar ik een steen voor hem heb gehaalt dacht ook dat het een infectie was...
En hoe goed hij een dierenarts onderuit kan trappen }> Pellie schreef:nou, en vandaag niet veel wijzer geworden hè maaike. behalve dat ze nog niks vinden kunnen.
ik blijf eerst bij het bloedsomloop verhaal (koude onderbenen = slechte doorbloeding = ophoping van afvalstoffen = verhoogde kans op infecties = kreupel) wat gesteund wordt door de edelstenen van de Krater. Waldi heeft een barnsteen aangemeten gekregen wat o.a. ervoor zorgt dat de doorbloeding beter wordt en tegen infecties is.![]()
maar ja ik ben ook maar een alternatieve leek die geen wetenschappelijke achtergrond heeft zoals de heren VA. deze hoorde het ook weer in Keulen donderen toen ik over reiki begon.

)