lekker dagje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

lekker dagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 17:15

vandaag een prachtige rijbroek gekocht bij divoza. merk mondoni. (huismerk. de stof is zaaaaaalig zacht en hij is heel luxe want hij heeft zon brede taileband en bandplooi en er zit een kunstlederen zitvlak in. ik heb een cobaltblauwe met grijze knie en bilstuk echt heel apart. en hij was ook nog eens spotgoedkoop. is tot het eind van de maand voor slecht f 45 euro te koop!! als dat niet voordelig is. ze hebben hem ook in muisgrijs. ik vond deze wel leuk. en hij is heerlijk warm. daarna ben ik voor t eerst met nina naar buiten geweest. ze moet nu wat beweging krijgen onder het zadel om te kijken hoe ze er met de kreupelheid op reageert. ik mag alleen stappen op harde boden, was wel moeilijk want tot nu toe heeft ze alleen op rust gestaan. ze was behoorlijk heet maar wel goed te houden. ze schrok wel vaak in het begin maar ging er niet echt vandoor. was erg dribbelig maar ook dat ging na een paar kilometer al beter. toen kon ze lekker ontspannen stappen. zelfs toen we een draaiende atlas kraan passeerden keek ze wel even raar maar deed niets. en volgens dr vorige baasje was ze zo bang voor landbouw werktuigen Verward ik was wel op mijn hoede en moest haar ee paar keer opvangen omdat ze schrok maar echt gek werd ze niet. en dat terwijl ze al heel lang niets heeft gedaan en zelfs haar box niet uit mocht. je merkt wel dat ze zin heeft om eens lekker te rennen maar helaas mag dat nog niet. en in de bak mag ze ook niet voor dr been. van de week ga ik nog eens naar buiten met haar. en over 2 weken komt de v.a weer voor haar longen en dr been om te kijken hoe het gaat. hopen dat ze dan niet slechter is na het rijden op dat been. met dr exeem gaat het heel langzaam aan wat beter. het zal nog tot de zomer aan duren eer ze helemaal van dr kosrtjes af is maar er komen nu geen nieuwe meer bij. gisteren is de v.a ook geweest en de long is nog steeds niet goed. ze krijgt nu al een week prednisolon en moet nog 2 weken. dan moet het over zijn. en ook moet dan dr been niet verslechterd zijn door het stappen. anders is het foute boel. maar we gaan maar positief denken. ik hoop dat ze de volgende keer dat ze komt wel goed nieuws heeft. ik doe er alles aan zaagsel ipv stro, nat hooi. ik wil zo graag verder met haar. het rijen viel me niet tegen met mijn heup. wel wat pijn maar niet overdreven. ik heb ook een 12 jarig meisje gevonden dat haar gaat starten als ze beter is. ze is heel fanatiek en dr moeder gaat met haar mee op wedstrijd. ze heeft nu alleen onderling gestart en heeft alle capriliproefjes behaald, maar ze wil dol graag verder in de sport. zowel springen als dressuur. maar niet op de feiten vooruitlopen, eerst zorgen dat ze beter word. ik ben enigszins optimistisch maar kan nog niet helemaal blij zijn. eerst afwachten wat de v.a zegt. ben nu alleen knap arm na al die v.a kosten. en nou maar hopen dat ze niet naar utrecht hoeft. maar goed, ik weet waarvoor ik het doe. het is een fantastich paard.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 19:04

mhhh nog steeds een boel onzekerheid dus.
Hopen dat de pony het red!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:11

Jeetje, hopelijk gaat het snel over met Nina! Ik zal echt dik voor je duimen dat ze niet naar Emmeloord hoeft wand ik weet hoeveel kosten je er aan over hebt. Maar als het moet dan moet het. Veel sterkte en suc6 nog met Nina!

Amy

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-02 09:40

ahh ik blijf het positief zien. ben al helemaal plannen aan het maken voor de zomer. heb toch heerlijk gereden gisteren.en ik merkte weinig dat zekreupel was. tja die onzekerheid is er wel, maar nina is terug dat is het belangrijkste.verder is het gewoon afwachten.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 11:53

Zowel dat been als haar longen zullen echt hun tijd nodig hebben, maar ik hoop voor je dat het uiteindelijk gewoon weer helemaal goed is zodat Nina weer volop aan het werk kan.

Sterkte met haar!

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 12:32

f 45 euro? Tong uitsteken Ik heb ook zo'n broek, alleen zonder kunstleren zitvlak. Ideaal ding, ik vind die elastische stofjes van andere merken verschrikkelijk.

Sterkte met Nina verder, een beter baasje kan ze zich niet wensen!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 12:39

Beter die broek, ik heb 'm ook. Zit echt heerlijk, en een stuk warmer als eurostar oid.
Ik hoop voor je dat Nina weer helemaal gezond wordt.
Succes,
Groetjes petra

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, knockout1, Lanoca, Maanon_, Mark0919, OmgiliBot, Sanet, SusanH, tienus63, Tyke en 36 bezoekers