lekker gewerkt!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

lekker gewerkt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-02 17:35

Polly was vandaag zo heerlijk om mee te werken.... Lovers
Bij het poetsen was ze wel eenbeetje irri, telkens stijgeren maar de paarden in de bak waren ook aan het heen en weer rennen.
Toen met haar gaan lopen, ze was lekker voorwaarts en ontspannen. Komen we bij het grasveldje waar ze altijd mag galoperen, zou mooi rustig en ontspannen met haar hoofdje mooi ontspannen kon het zowaar makkelijk bijhouden (tis een shet he ik was aan het langeteugelen) ook netjes op hooooo haar achterhand eronder en rustig naar draf en stap Kwijl
Op het veld rustig eenbeetje laten lopen ze was lekker ontspannen liep wel flink door omdat ze energie had maar geen overhaaste passen, gewoon lekker ruim.
Daarna even een stukje verder gelopen gewoon de teugels een beteje los, overal lagen van die papiertjes van vuurwerk daar ging ze voor opzij maar als ik als zijnde een hulp de zweep zachtjes tegen haar zij legde ging ze netjes terug, ook daar weer lekker gegalopeerd. Ook met teruglopen was ze braaf alleen langs de weg een beetje kijkerig maar verder toppie!!!

Morgenochtend eerst maar weer ff lekker lopen, daarna komt mijn verzorgster en dan gaan we samen nog wel even.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 18:51

hoiii lekker joh.. dat ze zo lekker aan het lopen was!!!! alles goed verder met jou en polly? groetjes sandra! Cool

keep calm, I'm engaged!!! <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, laura22, VosjeN, xDeena_ en 55 bezoekers