Eerste dag op de nieuwe pensionstalling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Eerste dag op de nieuwe pensionstalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 19:02

Vanmorgen heb ik max weggebracht naar de pensionstalling. Ik was hiertoe 'genoodzaakt' omdat mijn eigen buitenbak al enige tijd niet te berijden was en ik in februari wil gaan starten.

Prachtig natuurlijk een megabinnenbak en alle voorzieningen erom heen. Max was alleen helemaal knetter. We reden slechts met zijn 3en in de 20x60baan maar max kon het eerste kwartier alleen maar springen Haha! . Gelukkig ben ik dat wel een beetje van hem gewend dus niets nieuws onder de zon. Heerlijk die spiegels waarin je jezelf kan terugzien en kan corrigeren. Een klein minpuntje vond ik dat toen ik klaar was en afstapte een mederuiter snel naar de uitgang ging om als eerste bij het solarium te zijn Koe . Maar ja dat hoort erbij dat soort gedrag, dat zal wel even wennen zijn als je gewoon bent om 'eigen baas' te zijn over stal en spullen. Max heeft dus nog niet van het solarium kunnen genieten. Volgende keer beter.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 19:13

Wel lekker dat je nu binnen kunt rijden (ik ben niet anders gewend) je kunt tenminste ten alle tijden met elk soort weer rijden, al gaat mijn voorkeur uit naar de buitenbak (niet dat ik daar in rijd als het modderig is)

Sja dat solarium, zulk soort dingen zul je nog wel vaker meemaken vrees ik.

maar in ieder geval veel rijplezier in de binnenbak

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 19:14

Klinkt leuk (behalve het solarium-akkefietje).
Veel succes met trainen en uiteraard met het starten straks! Lachen

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:43

Lekker dat je weer hebt kunnen rijden. Onze buitenbak is gelukkig nog steeds goed (ik weet ook niet waar de sneeuw is gebleven hoor) maar als ik jou dan over spiegels hoor..... Dat mis ik inderdaad wel heel erg.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:46

ooohluxe hoor maarja anders heb je 'm bij huis staan toch? dat is ook wel erg luxe ik moet nu steeds 5 min met de trailer naar de binnenbak (kleine hal met spiegels grote met kantine waar ik mezelf kan bewonderen in de ruiten:)) )
maarja moet wel steeds op mijn pa's auto wachten die van mij en m'n mammie heeft net een trekhaak maar kan/mag 'm niet trekken.

ach wat zeur ik .. ik kan teminste rijden *LOL*
mmaar een solarium.. aaah al zou ik er zelf ook onder gaan staan denk ik brr houd niet zo van de winter

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:52

Wauw! Jij hebt toch eigelijk niet te klagen Lachen Wachten op een solarium..... Hmmm... was voor mij geen punt Haha!
Lekker hoor die luxe. Zo klinkt het mij in ieder geval in de oren.
Maar ach, ik mag ook niet klagen met mijn eb en vloed bak. Jammer dat ie niet overdekt is Haha! *LOL*

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 07:30

Ik klaag ook niet ik vind het zelf ook ontzettend luxe. De afgelopen 15 jaar heb ik de paarden altijd gewoon (?) aan huis gehad met een buitenbak, geen warm water, zelf uitmesten. Nu heb ik mezelf voor 2 maanden verwend Tong uitsteken . Ik werk iedere dag dus kan pas s avonds rijden, doordat ik max niet hoef uit te mesten hou ik extra tijd over voor de training, helemaal geweldig dus.