Gespeeld in de sneeuw met Razinda :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Gespeeld in de sneeuw met Razinda :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 15:54

Vandaag teruggekomen van vakantie en eindelijk Razinda weer gezien! Ik ben haar eerst uitgebreid gaan poetsen (uitgebreid voor mijn doen dan ) en toen ben ik in de sneeuw gaan longeren. In de bak lag wel 10 cm sneeuw en ik had nog nooit in de sneeuw gelongeerd of gereden aangezien ik altijd een binnenbak tot mijn beschikking had. Ik had dus ook geen idee of dat zou gaan.

Razinda zette grote ogen op toen ze al die sneeuw zag! Ze ging meteen met haar neus door de sneeuw, liet zich plotseling vallen en ging rollen! Ze stond op en plofte nog 4 keer neer. Dan ging ze even rennen en liet zich weer vallen, raar paard!
Ze ging lekker bokken en super lopen, ik zat echt met plezier naar haar te kijken!

Alleen vormde de sneeuw zich grote klonten onder haar ijzers en dat was wel link, snel de hoevenkrabber gepakt en ik heb een paar keer al het ijs moeten weghalen, en dat zat behoorlijk vast!

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 17:17

hahahahahahahaha leuk zeg, een paard dat nog nooit sneeuw heeft gezien.. heb je er foto's van gemaakt?
Party!! Grtzzzz Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 20:18

Ze heeft weleens sneeuw gezien maar nog nooit in een bak gelopen met sneeuw. Lachen

Helaas had ik geen fototoestel bij me, of videocamera, want dit was zeker de moeite waard geweest!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 04:01

Hey Maartje,
Heeft Razin dan al de dagen dat jij weg geweest bent, op stal gestaan???? Nou ja, zal wel. leuke vakantie gehad?

Nee joh brrrr, het idee! *LOL*

Dan zou ik niet weg zijn gegaan hoor! Ze is iedere dag met haar ponyvriendin in de paddock geweest en ook in de bak, maar toen lag daar geen sneeuw in. Ze hebben wel een keer binnen gestaan toen er een westerstorm was.

Razinda is trouwens veel makkelijker om een dagje stil te zetten, bij Jur kan ik dat eigenlijk niet doen, die wordt knettergek en ook stijf, maar Razin is zo makkelijk. Maar ik hou er absoluut niet van, al moet je soms wel als het weer het echt niet toelaat om naar buiten te gaan.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 05:02

Hihi ja, toen ik met Maarten in de auto zat, heb ik ook al het hele verhaal gehoord over hoe gek ze wel niet deed in de sneeuw, maar het is nog steeds grappig!! Raar paard!!!!