springwedstrijd dronten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

springwedstrijd dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-01 23:27

29 december mijn 3e springwedstrijd. de 1e wedstrijd al 2 wp en 3e. de 2 onderling 1e, dus ik had vertrouwen en mijn paard ook. om 7.30 uut al laden. toen we aankwamen was ik blijkbaar mijn martingaal vergeten en een passende konden we niet regelen. toen dus maar zonder gereden. met inrijden een foutje en heel veel mensen zeuren vaak dat ik te klein ben voor mij paard enz. ik ben ook wel erg klein 1,53m en mij paard 1,70m, maar het gaat prima Haha!. klassiek had ik foutloos+barage foutloos. ik was 6e, maar toch 2wp. progressief foutloos en barage 1 balk op de laatste hindernis. ik was 5e en had 15 gulden gewonnen! }>. nog 1wp en ik ben L! die mensen zeiken dan wel maar het gaat wel goed Haha! Knipoog

nou kortom een goede dag voor mij!

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 01:06

laat die mensen maar lekker kletsen hoor Haha!
van harte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 17:23

Trek je er niks van aan! Jij weet toch zelf dat het niet zo is! Ik bedoel: als je cht te klein zou zijn voor je paard, zou je echt niet zo goed gesprongen hebben!!
Gefeliciteerd hoor!!
Party!! Grtzzzzzzz Party!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 17:38

goed man! echt leuk!

ik heb er ook nog over na gedacht of ik misschien in dronten zou meedoen(lekker dichtbij Haha! ) maar het zou dan mijn eerste springwedstrijd worden, en ik durfte het toch nog niet aan Knipoog

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 20:36

bedankt voor de positieve reacties, die hoor je niet vaak bij zo'n wedstrijd totdat je toch in de prijzen zit. die mensen hebben wel een beetje gelijk, maar het is mij keus. heeeeeel erg bedankt