stormachtig buitenritje

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tallie

stormachtig buitenritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 09:50

Gister zou ik samen met ilona (jurga) een buitenritje maken.
Mijn paard was de dag ervoor ingeent dus we deden het redelijk rustig aan.
Heb hem eerst ff op het landje gelongeerd, want ik had een week nietgereden... onze bak is echt een zwembadje.
Daarna nog even op het landje gestapt om te kijken hoe hij reageerde op de storm... Maar dat viel gelukkig mee.
Rond 11 uur kwam ilona aangecrosst.... jurga schrok geloof ik van een opwaaiend lint.
Afijn.... wij op weg... we besloten maar naar het bos te gaan... want we woeien zowat van ons paard af... en die van mij was een beetje schrikkerig.

Na een tijdje in het bos gestapt te hebben... da cht ik van kom we gaan een drafje proberen... de laatste keer dat ik dat in het bos heb geprobeerd wou hij enkel galoperen.... maar hij was echt superbraaf..
Mooi draven en met zijn koppie naar beneden.. hij was echt superontspannen.

Naderhand weer een stuk gestapt.... en gepraat over koetjes en kalfjes...
Hadden elkaar al zo lang niet meer gesproken... was e cht weer tof!!

na een uurtje waren we weer bij het beginpunt... maar besloten nog een rondje te maken.... Dus wij weer een ander pad in....
Komt er toch een hond uit een uitrit aanjagen... volgens mij schrokken ilona en ik er meer van dan de paarden.
Later kwamen we nog bij een stuk zeil en er kwam een sho vel aan.... dus we bereiden ons al voor op het ergst...
We kwamen op dat stuk echt geen centimeter vooruit leek het wel... stonden zowat stil... kwam opeen zo een storm aanzetten.

Maar er was dus niets aan de hand... hetzeil wapperde gelukkig niet zo erg toen we langskwamen en met de shovel was er ook niets aan de hand.

Toen kwam ilona met het briljante idee om te galoperen.
Nou dat deed hij echt superbraaf.... hij was nog slomer als jurga.
Hadden we niet verwacht he ilona? Knipoog

Kon hem zelf niet eens in galop houden en hij viel in draf... toen in de verte zag hij een man meteen hond en een hele grote plas... nou die plas was wel erg eng... dus hij maakt zo een sprongetje opzij.....en ja hoor daar lag chantal in een plas met water.

Pablo liep nog een klein stukje door, maar hij liep gelukkig niet echt weg... Wel mijn teugel gebroken, maar ik was blij dat hij niet wegliep.
Hij zat echt te kijken van wat is er nu gebeurd... mijn baasje zit niet meer op me.

Even later ging ik er weer op... en we gingen weer verder alsof er niets gebeurd was...

Was echt een superbuitenrit...
Vond het heel gezellig ilona... doen we gauw weer over.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 10:16

hoiii.. wat leuk dat jullie toch gegaan zijn!! en wel minder dat je in de plas gevallen bent maar evengoed knap dat je naar buiten bent gegaan met dat weer !!! ik zelf had het niet gedaan!! Haha! groetjessssss

SGFotographics.

Paarden Fotografie

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 10:18

ik was in het begin ook aan het twijfelen... maar heab dus eerst op het landje gereden en dat ging goed.
En ik wou zo graag naar buiten... als het niet ging was ik ook zo weer terug...
Maar gelukkig ging dus alles goed.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 15:58

even een reactie op je onderschrift IKKE!!!!!!! maar dat had ik je in een pb gestuurd Haha! te erg voor op bokt Haha!

wel tof dat pablo zo rustig was maar pablo is ook een schatje Lovers

ik vind het echt goed van je dat je naar buiten bent gegaan

xxx
Thirza

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 16:06

bedoelde daar mezelf en jou mee...
jij viel in een plas... dus ik kon hetn iet laten om ook in een plas te vallen.
Zo staan we weer gelijk he.

Wanneer kom je schattige pablotje met zijn bhtje weer bewonderen??? Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie