VERVOLG: Met Azaz naar kliniek 'Visdonk' In Roosendaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

VERVOLG: Met Azaz naar kliniek 'Visdonk' In Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 23:11

Woensdag was het dan zo ver. Wij naar Azaz. Even snel gepoets en zijn transport-beschermers omgedaan. En hup in de trailer. ( Hij vond het maar niks in zijn eentje in de trailer) Na ruim bijna een uur rijden (waren een keer verkeert gereden) kwamen dan bij dierenhospitaal visdonk aan. Daar ons eerst even melden. We konden Azaz nog even op te trailer laten staan wat de dierenarts was nog met een ander paard bezig. Wij even rondkijken (vooral mijn ouders, ik had het namelijk al een keer gezien toen ik met mijn oude verzorgpony er heen ging) Even naar al de zielige paardjes kijken. ( Sommigen helemaal in het verband. ahhh)

Nou na een 20 minuutjes kou te hebben geleden konden we azaz uit de trailer gaan halen. Eerst zijn gegevens in gevuld en daarna werd er met hem gestapt en gedraaft. (op een soort slangenvolt met heel veel bogen) En daarna werd hij even gelongeert. En eigenlijk hadden ze het al heel snel gezien. Het kwam uit zijn knie. Zijn knie schijf rolde niet helemaal lekker af ( De dierenarts heeft het nog wel wat beter uitgelegt maar een bbetje ingewikkelt op dat hiet allemaal op te gaan schrijven, wordt het zo'n lang verhaal) En als laatste even op de foto of er geen beschadigen waren aan zijn knie. Maar dat zag er eigenlijk heel netjes uit.

Toch moest hij een nachtje blijven, zodat hij de volgende daar naar de hoefsmid kon, want met speciaal hoefbeslag moest alles weer goed komen. Door de andere stand van zijn been zou de knieschijf niet op slot schieten. En hij zou een spier versterker krijgen.

Nou Azaz op stal in een vreemde box. Wij naar huis. Daar van alles regelen tot we donderdag weer naar hem toe zouden kunnen. (ouders moesten allerbei werken).
Nou om 3 uur waren we in roosendaal. Azaz naar de hoefmid en weeer terug naar huis.
En nu lopt hij weer goeg gelukkig

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 16:58

oh dat is weer een meevaller toch?

Hopen dat hij na dat beslag weer helemaal goed loopt