Naar kliniek geweest, loos alarm!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pascha

Naar kliniek geweest, loos alarm!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 16:50

Maandag liep mijn paard weer kreupel aan het rechterachterbeen. 2 maanden geleden was hij genezen verklaard van een peesblessure. Dus ik dacht dat het dat weer was. Dinsdag was het nog veel erger en kon hij haast niet meer op dat been staan. Maar ja, het was eerste kerstdag, en echt dodelijk is het niet dus geen spoedgeval. Op 2e kerstdag toch maar gebeld naar Greve van de kliniek de watermolen, daar gaan we altijd heen.
Onze behandelend dierenarts, Arie hogendoorn, was zo aardig om vandaag zijn lunchpauze op te offeren voor ons, dus ik was helemaal blij.
Vandaag dus storm en het was dus geen pretje met de trailer!!
Mijn paard was dus ook al erg onder de indruk van al dat natuurgeweld en hinnekte en blies naar hartelust }>
Eerst even wachten in de kantine, daar hingen allemaal kerstkaartjes van bekende mensen, zoals een foto kaart van Jeroen Dubbeldam met gezin en de sjiem, kaarten van o.a. Ludger Beerbaum, Van Olst, Van Baalen, enz. Krijg ik niet... Schijnheilig Toen waren we aan de beurt.
Eerst draven en stappen rechtuit op het harde en op de volte, hij liep stukken beter dan thuis, beter gezegd, hij liep helemaal goed!!
Toen in de bak longeren in draf, weer niks te zien. Hij liep een showtje weg te geven dat ik nooit van hem gezien heb! Staart in de lucht, en draaaaaven!!!!! Kwijl Goh, zegt arie, hij voelt zich wel heel erg goed. Maar ja, wat wil je, Willem Greve was net aan het rijden met een hengst en die van mij dacht dat hij ook weer hengst was! Cool
Weer naar binnen voor een scan van de pees, en die zag er zelfs nog beter uit dan 2 maanden geleden!!! Verward
Waarschijnlijk zat er op de pees nog littekenweefsel dat een beetje opgerekt was, en dat na die 2 dagen rust weer volledig hersteld was.
Wel moeten we de komende 2 maanden stappen en rustig aandoen, maar ik mag er dus wel op.
Wat een opluchting dat het dus eigenlijk niks was. Je weet maar nooit. Ik ben er blij van. Het is echt een heel erg mooi paard met af en toe zijn streken maar toch.... Lovers

[/b]

xxChicoxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 09:21

Gelukkig zeg, dat er niks ernstig aan de hand was! Dat wordt alvast een goede start van 2002!!
Grtzzzz

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:36

he hallo
ik hoop voor je dat het snel goedkomt
mijn paard heeft ook een keer zoiets gehad dag kreupel wij dagen stappen en daarna was ie goed, dus ik rustig gelongeerd of iets dergelijke, en de volgende dag was ie weer kreupel
ja hoor ik naar bosch en duin en er was niks te zien ook niet op foto's
dus hun advies begin maar weer rustig nou ik gedaan en ja hoor een paar dagen later weer kreupel dus wij weer terug weer helemaal perfect lopen daar weer foto's weer niks te zien, toen vertelde ze me dat hij (net als dat wij ons enkel verstuikt) nou dus 6 weken stappen
het is allemaal wel lang geleden dus mocht die van jou weer kreupel zijn dan kan het dus dit zijn
nou ik hoop het niet voor je veel succes
groetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie