een dagje kou kleumen word een dagje ............

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

obelix

een dagje kou kleumen word een dagje ............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 16:20

hoiiiii gisteren was ik vrij en ben lekker op tijd naar stal gegaan,omdat er s middags les was kwam iedereen op tijd rijden. maar dat we effe hadden staan praten ,kwamen we er achter dat we het te koud hadden om te rijden.. Haha! dus zo ontstond het idee om een spelletjes middag te doen.. Cool wij (ik en een vriendin v mij!) alle kids op getrommeld, we begonnen met verstoppertje, we hebben 3(!) hallen en een binnebak waar je verstoppen kon... haha je kan dus wel raden dat we een mooie tijd zoet zijn geweest!! Frusty (achteraf hadden we maar 1 hal moeten gebruiken!) na een adem pauze ,gingen we schipper mag ik over varen..doen.. hahah het werd steeds leuker en gekker.. je kan wel raden dat we gister alle gangen en sporten hebben gehad!! Pling daar weer na zijn we romeinse muur gaan doen... voor degene die het niet kennen:tikkertje en iedereen die getikt word moet elkaar vasthouden dus dat word een muur !! heel grappig spelletje..... Haha! op een gegeven moment komt dus de stalhouder binnen stormen... wat wij allemaal niet aan het doen waren??? Verward hahaha toen we het hadden uitgelegd vond hij het wel leuk en deed zelfs effies mee!!! hahaha we stonden met zijn allen in de binnebak dus je kan je wel voorstellen hoe hilarisch dat geweest is!! Haha! na een adembreak kwamen we er achter dat we nog 3 kwartier hadden voor de manege pony's hun benen mochten strekken voor de les!! oeps!!!ok volgende spelletje ..... treintje!!! iedereen snel zijn paard opgezadeld,en erop.. en achter elkaar rijden... en verschillende dingen doen!! haha we hebben echt een hele gave middag gehad!! Cool echt een aanrader als je het koud hebt!!! Haha! groetjes sandra!!!! Party!!

SGFotographics.

Paarden Fotografie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie